Obľúbené výrobky | jeseň

V dnešný deň zimného slnovratu  by som rada na blogu publikovala článok o tých najobľúbenejších kozmetických produktoch, s ktorými som sa uplynulom ročnom období stretla. Už fotografia prezrádza, že dominovala prírodná kozmetika. No nájdu sa i dva konvenčné kúsky. Pripravte si šálku teplého čaju a pustite sa do čítania.

DEKORATÍVNA KOZMETIKA


Rúž all natural nude Physicians Formula - sa aplikuje pomocou penového aplikátora, ktorý ma strede otvor v tvare slzičky a je zahnutý približne pod tridsať stupňovým uhlom. Priznám sa, že význam takéhoto aplikátora som vôbec nepochopila. Nepracuje sa s ním ani lepšie a ani horšie ako s klasickým rovným aplikátorom. Čo sa mi však nepáči, je pomerne široké hrdlo, ktoré je príčinou, že aplikátor naberá príliš veľa produktu. Odporúčam preto pred samotným nanesením produktu aplikátor trochu obtrieť o hrdlo fľaštičky. Výrobok je takmer bez vône a jemnou krémovou konzistenciou. Na pery sa dobre nanáša a približne do jednej minúty na perách zasychá. Neprechádza do okolia pier a perám dodáva sýtu farbu. Konkrétne odtieň all natural nude je matný s hnedasto-tehlovým podtónom. Pery nevysušuje no zároveň ani nehydratuje. Výdrž je približne trojhodinová, čo je na tento druh produktov v celku fajn.


TVÁR

Krém na akné, červenanie pleti a kožné mykózy Argital  -  má pomerne výraznú a netradičnú vôňu, v ktorej možno rozoznať echinaceu a citrónovník. Vôňa po aplikácií vyprchá a nie je vôbec rušivá. Krém je pomerne hutný a teda vhodný najmä počas chladnejších ročných období. Paradoxne však napriek svojej hutnej konzistencií veľmi rýchlo a dobre vsakuje. Pleť nie je vôbec mastná a zvýšenú tvorbu mazu nepozorujem ani počas dňa. Dokonca by som ho označila až ako zmatňujúci. Určite ste však zvedavé i na jeho účinok. Výrobok som začala používať po spotrebovaní ružového krému Weleda, ktorý je super počas jari a leta, no s príchodom chladnejších dní už jeho hydratačné a ochranné účinky nepostačujú. Moja pleť bola už teda mierne dehydratovaná a v okolí nosa a na okrajoch tváre sa začali vytvárať šupinky. Argital si s týmto problémom poradil v priebehu jedného týždňa. Samozrejmosťou je, že neupchal póry a nezhoršil stav pleti. To by sa mi veru nepáčilo. Ak už však nejaká nedokonalosť v podobe akné vznikla, tak liečivý účinok krému nepostačoval. Na lokálne neplechy treba skrátka použiť niečo silnejšie, čo by však zase určite pri použití na celú tvár pleť zbytočne vysušilo. Pozitívne hodnotím i účinok krému na začervenanie pleti. Vyslovene rosaceou moja pleť netrpí, no v chladnejšom počasí má sklony k tvorbe červených prasknutých žiliek a menších začervenaní. Túto sezónu sa mi vďaka Argitalu podarilo tomuto problému predísť. Ja osobne som z krému nadšená a môžem ho len odporučiť.



TELO

Telový olej citrus a bergamon Joik pochádza ešte zo skvelého adventného kalendára estónskej prírodnej kozmetiky Joik. Olej je tvorený zmesou hroznového a slnečnicového, ktoré sú doplnené voňavými esenciálnymi olejmi. Základ je veľmi dobre zostavený a bude vyhovovať asi každému typu pokožky. Olej je ľahký, dobre sa rozotiera a dobre vsakuje. Pleť nezostáva vôbec mastná. Zvláštnosťou je vôňa, ktorá poteší každého fanúšika citrusových vonných podtónov. Ja k týmto fanúšikom teda rozhodne patrím a z vône som nadšená. Pokojne by som po oleji siahla i v plnom balení.



HYGIENA

Tekutý dezodorant bergamon - limetka Deoguard SPORTIQUE má plastový obal s mechanickým rozprašovačom. Rozprašovač sa nezasekáva a má primeraný rozptyl. Zasiahnete ním práve potrebnú oblasť podpazušia a nemusíte sa báť, že vám časť produktu skončí na tvári. Pretože i takéto produkty sa na našom trhu žiaľ nachádzajú. Vôňa je veľmi príjemná. Opísala by som ju ako sviežu pomarančovú vôňu s korenistým základom. Je pomerne výrazná no rýchlo vyprchá, čiže prípadné použitie parfumu nie je problémom. Dezodorant dokáže príjemné osviežiť a osvedčilo sa i jeho použitie pred a po cvičení. Po hodine pomerne intenzívneho cvičenia necítiť žiaden pach a jeho prenášanie v taške na cvičenie vďaka jeho primeranej veľkosti tiež nie je problémom. V prípade, ak by ste sa rozhodli do konca roka vyklikať v e-shope Sportique objednávku, môžete ešte stále použiť zľavový kód kaviarenumacky15 a získate tak automaticky zľavu 15 % na celý nákup.




VLASY

Olej na suché a poškodené vlasy Joik obsahuje najmä kokosový, hroznový olivový, jojobový, avokádový a sójový olej a je vlastne alternatívou vlasovej masky. S tým rozdielom, že sa aplikuje na suché vlasy ešte pred samotným umývaním. Doba pôsobenia je približne 15 až 20 minút. Takáto aplikácia mi vyhovuje oveľa viac ako pri tradičných vlasových maskách, ktoré sa nanášajú až po umytí vlasov. Vlasový olej je bez vône, má pomerne ľahkú konzistenciu a z vlasov sa dá bez problémov opláchnuť. Vlasy zostávajú vyživené a pomáha tiež predchádzať ich poškodeniu. Za mňa využiteľný fajn produkt, ktorý ma svojim výskytom v adventnom kalendári určite potešil.





VôŇA

Vôňa Jo Malone je suvenírom z výletu do Veľkej Británie. Nejako sa mi zunovali moje obľúbené vône a tak som hľadala niečo netradičné a pekné. Vône najradšej vyberám v dutyfree shopoch. Ani nie tak preto, že sú o niečo lacnejšie, ale skôr preto, že predavačky v nich neobťažujú zákazníkov tými nikdy nekončiacimi otázkami, či môžu pomôcť. No nie, nemôžu. Ja si chcem nájsť sama, to čo sa mi páči. Zvolila som teda vôňu blackberry and bay. Ide o ovocnú optimistickú vôňu, ktorá je vhodná je podľa mňa vhodná na každú príležitosť a ja som z nej nadšená.



ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Čistiaci gél ginko a hrozno Lavera má priehľadnú želatinovú konzistenciu a krásne banánovo vonia aj keď v zložení žiaden banán nie je. Make-up odstraňuje výborne. Pri dočistení micelárnou vodou alebo tonikom zostáva na kozmetickom tampóne už len minimum líčenia. Z pleti sa oplachuje bez problémov a vlastne okrem vysokej ceny mu nie je čo vytknúť. Vlastne ešte by som mu vytkla nereálny popis na obale. Osvieženie, povzbudenie, omladenie, či renegeráciu som nezaznamenala, ale to by som od prípravku na čistenie pleti ani nečakala. Takže suma sumárum. Gél som si obľúbila, bude mi ľúto keď sa minie, lebo tá vôňa mi naozaj sadla.



Čo je vaším absolútnym víťazom tohoto ročného obdobia?

Komentáre

  1. Tiež som mala doma nejaké produkty od Sportique a aj presne túto vôňu a veľmi sa mi zapáčila :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem si na podzim strašně oblíbila mátovou zubní pastu. To je vynález! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa neviem rozhodnúť, buď paletka Urban Decay Naked Honey alebo vôňa Jo Malone Poppy & Barley :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky