Kozmetické nákupy | júl

Opäť sa stretávame pri článku o novej kozmetike, ktorá pribudla na mojej kozmetickej poličke. Na množstve kozmetických produktov sa podpísala i cesta do zahraničia,  na ktorej som mala príležitosť nakupovať kozmetiku, ktorá je v zahraničí lacnejšia ako u nás. No a už podľa titulnej fotografie vidíte, že som toho nakúpila poriadne dosť. 

 KOZMETICKÉ STÁLICE

Celý nákup kozmetických stálic pochádza z drogérie Műller. Antiperspiranty Maximum Protection od Rexony sú všeobecne známou klasikou a navyše predávali za polovičnú cenu ako na Slovensku. Takže som zobrala i ďalší do zásoby. Čistiaci gél na zmiešanú a mastnú pleť Lavera som mala už viackrát a kupujem si ho kvôli príjemnej banánovej vôni. Čistiace účinky a prírodné zloženie tiež nie sú na zahodenie. Make-up anti-blemish solution Clinique v odtieni 01 fresh alabaster sa u nás žiaľ nepredáva, takže logicky som si musela doplniť zásoby. No a nakoniec krémy na zmiešanú pleť Weleda vo verzií kosatec a ruža patria u mňa už ku klasike.


 KOZMETICKÉ NOVINKY

Časť noviniek tvorí sortiment e-shopu Elnino. Príjemne prekvapil najmä čistiaci gél s manukou od značky Ziaja, od ktorého som prakticky ani veľa nečakala. Gél však dokáže pleť pekne vyčistiť, pričom ju nevysušuje a ani nedráždi. Pumpička je tiež viac ako praktická a vlastne celkovo som s ním veľmi spokojná.  Peeling s manukou Ziaja vsak naopak az tak neohúril. Nie je zlý, skôr by som napísala, že taký priemer. Cena a dostupnosť mu však nejaké tie plusové body navýšia. Zlupovacia čistiaca maska Ahava však stojí za vyskúšanie. Póry pekne vyčistí a naozaj sa dá z tváre zlupovať a nie len ošuchávať ako pri väčšine podobných produktoch. Zatiaľ mi u nej chýba liečivý účinok na už existujúce akné, no budem ju ešte skúšať. Zvyšok noviniek už predstavuje väčšinou nákup u Műllera. Sprchový gél Dobrá nálada Kneipp prekvapil príjemnou vôňou vernou svojmu názvu, takže som zbehla ešte po ďalšie balenie. Nulovú zásobu očných doplnil Aqua nature od Annemarie Bȍrlind. V stojane ma zaujala i beauty hubka od BodySoul ako alternatíva k môjmu Real Techniques. Od značky BodySoul som v minulosti už používala štetce, ktoré boli vcelku fajn, takže verím, že nesklame ani táto hubka. Poslednou položkou z nákupu je toaletná voda s. Oliver. Prestali ma totiž baviť predražené parfumy, kde človek platí len za značku a výdrž je i tak rovnaká ako pri lacnejších kúskov. Malé 30 ml balenie sa pekne zmestí i do kabelky, čo je ešte bonusom navyše.
 

 Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

  1. Kosatcový krém od Weledy si tiež kupujem stále. A ten ružový chcem vyskúšať tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zase s tym ruzovym az tak o vela neprichadzas. Su velmi podobne, akurat ruzovy je o cca 4-5 € drahsi. Ja som ho zobrala len preto, ze kosatcove uz boli vypredane. Inak by som siahla po lacnejsej, no rovnako dobrej fialovej verzii.

      Odstrániť
  2. Antiperspiranty od Rexony také používám. Jsem s nimi moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky