Obľúbené výrobky | jeseň

Dnešný článok bude o výnimočných kozmetických kúskoch, ktoré som si počas jesenného obdobia špeciálne obľúbila a ktoré môžem odporučiť i mojim čitateľom. Do výberu sa tentokrát dostali zvláštne značky. Nie je to čisto ani prírodná kozmetika, ani výber z drogérie ba dokonca ani parfumériové značky. Je to tak akosi zo všetkého niečo.
DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Limitovanú cestovnú paletku ôsmych očných tieňov Clarins som si kúpila v letiskovom obchodíku, kde ma zaujala svojou veľkosťou vhodnou na cestovanie. Obal je naozaj tenučký, malý, obsahuje praktické zrkadielko a hlavné očné tiene v hnedých farbách sa hodia ku každému outfitu. V jeseni som viac cestovala, takže táto paletka automaticky skončila v mojej cestovnej kozmetickej taštičke. Očné tiene sú dobre pigmentované, na očiach vydržia nejakých tých päť - šesť hodín, oči nedráždia. Pri nanášaní síce jemne prášia, ale nie je to nič neprekonateľné. Je to moja prvá skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou Clarins a som rada, že je pozitívna. Bežne sa asi táto paletka nepredáva, minimálne ja som ju teda nikde nevidela, ale ak ju na letisku zbadáte, určite vyskúšajte.


TVÁR

Pep-start eye cream Clinique pochádza z minuloročného adventného kalendára a podľa opisu je hydratačný očný krém proti opuchom a tmavým kruhom. Na začiatku používania som po nanesení krému cítila jemné brnenie, ktoré akoby pôsobilo stiahnutie opuchov. Po piatich - šiestich použitiach však tento efekt ustúpil. Krém však ráno dokáže mierne stiahnuť opuch a aj hydratácia je dobrá. Wau efekt však určite od neho nečakajte. Viac ako účinkom ma totiž zaujal svojím veselým oranžovým obalom, ktorý počas zamračenej jesene dokázal ráno zlepšiť náladu.

TELO

Telový cukrový peeling Perlé Cosmetic je mojou prvou skúsenosťou s touto českou značkou kozmetiky. Nejde o prírodnú kozmetiku, no zloženie nemá vôbec zlé. Minimálne to platí pre tento peeling. Zrniečka sú hrubšie, výrobca tiež nešetril na fialovom sfarbení peelingu no hlavná je úžasná levanduľová vôňa. Vôbec nie nejaká chemická napodobenina levanduľovej vône ale vôňa ako vonia obrovský levanduľový záhon.



HYGIENA

Antiperspirant Hidrofugal som si priniesla z Rakúska. U nás sa táto značka nepredáva, čo je škoda. Hneď podľa obalu ma zaujal tým, že nikde nesľubuje nereálny 48 hodinový účinok a podobne. Praktický ide o bežný tuhý antiperspirant s veľmi slabučkou vôňou, ktorá neprechádza na oblečenie. Účinok je podľa mňa viac ako nadštandardný a ak ho niekde uvidím, určite kupujem i ďalšie balenie.


VLASY

Šampón proti lupinám Rausch sa rovnako ako predošlý produkt u nás nepredáva. Nájsť ho môžete vo švajčiarskych alebo rakúskych drogériách. Ide o rastlinným šampón, v ktorom cítiť vôňu podbeľa. Výborne pení, vlasy pekne umyje, dodá im objem a hlavne účinne pôsobí proti lupinám. Som rada, že som tejto švajčiarskej značke dala šancu, pretože nájsť účinný tekutý šampón, z ktorého nesvrbí vlasová pokožka nie je u mňa práve najjednoduchšie.



VôŇA

Toaletná voda Arlesienne L´OCCITANE je podľa popisu kvetinovou vôňou, kde ucítite citrusovú sviežosť bergamotu, korenité tóny šafránu, ráznu vôňu zeleného galbana a lahodnúť vôňu hlohu. Hm, ja osobne by som si podľa tohoto opisu nevedela predstaviť vlastne nič a ja sama by som túto toaletnú vodu opísala ako púdrovú, vhodnú na chladnejšie obdobie. Škoda však, že sa nepredáva v menšom balení. Takto vytvára v kabelke priam závažie.


ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Zlupovacia masky na T-zónu Navia je dôkazom, že zlupovacie masky už netreba hľadať len medzi ázijskou kozmetikou s podivným zložením, ale i vo vodách prírodnej kozmetiky. Ja ju síce radšej odstraňujem ošupávaním ako zlupovaním, ale to je len vec preferencií a toho ako dlho necháte masku pôsobiť. Podľa čistiaceho efektu však ide o najlepšiu čistiacu masku akú som kedy vyskúšala.


Čo je vaším absolútnym víťazom tohto ročného obdobia?

Komentáre

  1. v ceskom DM uz Hidrofugal maju, tak snad aj slovenske rozsiri sortiment.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá maska Navia sa mi páči, skúsila by som ju. Zlupovacie masky mám rada, no ako píšeš to ich zloženie nebýva nič moc. A ten levanduľový peeling je tiež niečo pre mňa, o značke som ešte nepočula.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky