Clinique - lícenka, štetec a parfém

Ak hľadáte vhodný kozmetický kalendár, určite vám môžem odporučiť ten od značky Clinique. Minulý rok som si ho objednávala zo zahraničného e-shopu a postupne počas roka skúšala 24 miniaturiek tejto kozmetickej značky. Tento rok som síce siahla po adventnom kalendári Yves Rocher, no pri výbere som neprehliadla ani značku Clinique. Na moje prekvapenie má síce iný design, no obsah zostal takmer rovnaký. Ak ste zvedaví, čo kalendár Clinique obsahoval, kliknite na tento článok, kde sa trochu rozpíšem o troch kúskov, ktoré som v kalendári objavila. Určite však stoja za zmienku i staršie články na blogu, kde som postupne jednotlivé adventné produkty recenzovala. Myslím, že vám to pomôže rozhodnúť sa, či by bol kalendár vhodný aj pre vás.


Štetec na lícenku Clinique sa samostatne predáva za cca 24 €, takže jeho objav v kalendári možno i trochu vysvetľuje samotnú vyššiu cenu celého kalendára. Štetec má dĺžku 14,5 cm, pričom samotné vlákna sú dlhé necelé 3 cm. Veľkosť je ideálna na nanášanie lícenky. Dobre sa drží, jemné vlákna nikde neodstávajú, dobre sa čistia. Pri pravidelnom používaní vari od začiatku januára štetec vyzerá stále ako nový. Ak uvažujete o štetcoch Clinique, myslím že pôjde o dobrú voľbu a kvalitné štetce.


Púdrová lícenká Clinique v odtieni precious posy mi odtieňom i kvalitou pripomína moju obľúbenú Rimmel lícenku v odtieni pink sugar, ktorú som si voľakedy kupovala stále do-kolečka. To logicky znamená, že som spokojná i s Clinique. Pigmentácia je slabšia, čo mám pri lícenkach rada. Veď kto by chcel počas dňa zistiť, že sa ráno pri umelom osvetlení nalíčil ako Nástenka z Mrázika? Pri slabšie pigmentovaných lícenkach to nehrozí. Clinique obsahuje jemné trblietky, ktoré tvár rozjasnia. No a výdrž je tak 4 - 5 hodín. Potom sa z tváre prirodzene vytratí a líčenie treba obnoviť. Túto variantu mám radšej ako známejšiu kvietkovanú verziu. Ak by ste uvažovali o plnom balení, predáva sa za približne 23 €.


Eau de parfum Aromatics in black Clinique bol v presne poslednom 24. okienku adventného kalendára. Bolo to príjemné prekvapenie, lebo dovtedy som ani len netušila, že Clinique má i vône. Hlavu eau de parfum tvorí bergamon, ružový graperfruit a slivka. Srdce je tvorené jazmínom a neroli. Základ tvorí tonka, vetiver a myrha. Vôňa je výrazná, pomerne trvácna. Uvažujem i o plnom balení. Cena za plné balenie sa pohybuje pri sume okolo 45 €.


Aký adventný kalendár ste zvolili tento rok?

Komentáre

Obľúbené príspevky