Adventný kalendár na poslednú chvíľu a kde ho zohnať

Do začiatku adventného obdobia zostáva už len päť dní. Nie je to veľa, no stále nie ani málo na to, aby ste mohli objaviť skvelý kozmetický adventný kalendár, ktorý výrobca poskladal práve akoby pre vás. V dnešnom článku som preto pripravila prehľad podľa mňa najzaujímavejších kalendárov, ktoré sa dajú kúpiť v kamenných predajniach, prípadne v overených e-shopoch. Ak hľadáte inšpiráciu, pustite sa do čítania.

Adventný kalendár plný prírodnej a zároveň cenovo dostupnej kozmetiky Alverde sa na našom trhu objavuje už druhý rok. Kým minulý rok obsahoval miniatúry kozmetiky, ktorá sa v drogérií DM predáva i bežne, teraz výrobca stavil prevažne na limitovanú punčovú edíciu, čo mňa osobne trochu mrzí. To čo ma v menšom balení zaujme, si totiž chcem neskôr kúpiť i v plnej verzií. Skalným fanúšikom tejto značky to však určite náladu nepokazí. Krokom vedľa sú však rozhodne 2 platové formičky na vykrajovanie cesta. Plasty medzi prírodnú kozmetiku podľa mňa nepatria a málokto ich aj prakticky využije. Kalendár je však lacný a čuduj sa svete i stále dostupný. To, či je kalendár dostupný i vo vašom meste si viete overiť na stránke e-shopu drogérie DM. Stačí zadať smerové číslo a vydať sa na výpravu. Cena tohto kalendára je necelých 20 €. Ak si chcete prečítať recenzie produktov, ktoré sa objavili v kalendári minuloročnom, kliknite na tento článok.


Tí z vás, ktorí ma sledujú na instagrame, už určite vedia, že ja som pre tento rok zvolila kalendár francúzskej značky Yves Rocher. So značkou nemám absolútne žiadnu skúsenosť, takže možnosť vyskúšať 24 miniatúriek z oblasti dekoratívky, pleťovej i telovej kozmetiky ma celkom láka. K nákupu ma presvedčila i príjemná zelená farba a hlavne dostupnosť v kamenných predajniach. Nič netreba objednávať, len vojsť do predajne. To sa tiež počíta. Cena sa pohybuje okolo 43 € a dúfam že kvalita výrobkov ma príjemne prekvapí.



Minulý rok mi obrovskú radosť robil práve kalendár s prírodnou estónskou kozmetikou Joik. Cena 120 € je síce na prvý pohľad závratná, ale keď zoberiem, že kalendár neobsahoval žiadne vzorky a minibalenia a ale regulárne cestovné a plné balenia, tak je vlastne opodstatnená. To, že ide o kvalitnú kozmetiku tiež už asi nemusím ani písať, lebo v recenziach na blogu sa s ňou stretávate pravidelne. Ak by niekto chcel tento krásny designovy kúsok vlastniť, dá sa objednať z českého e-shopu Joik. Ak tu mám i nových čitateľov, ktorí ešte nečítali recenzie na produkty z minuloročného kalendára, stačí kliknúť sem a hneď vás presmeruje na správne miesto na mojom blogu.



Dnes som objavila, že adventný kalendár tento rok ponúka i prírodná kozmetika Weleda. Nie je pritom ani závratne drahý. Cena 30 € mi príde celkom fajn. V kalendári sa podľa popisku nachádza 23 vzoriek telovej starostlivosti - sprchové gély, telové mlieka, telové oleje a krémy na ruky a plné balenie farebného lesku na pery. Škoda, že Weleda do kalendára neumiestnila i nejaké produkty pleťovej strarostlivosti, ale tak možno budúci rok. Priznám sa, že hoci už mám kalendár Yves Rocher, premýšľam ešte i nad Weledou. Kalendár sa dá objednať z e-shopu Ecco-Werde, kde som už niekoľkokrát objednávala a mám s ním dobrú skúsenosť.




Kým minulý rok som vynaložila obrovské úsilie, aby som našla e-shop ochotný zaslať adventný kalendár Clinique i na Slovensko, tento rok sa situácia podstatne zlepšila. Dá sa kúpiť v kamenných predajniach Clinique a Douglas, pričom cena je približne 70 €. Prekvapilo ma však, že na 90 % obsahuje tie isté výrobky ako minulý rok. Zmenili iba obal a odtiene dekoratívnej kozmetiky. Ak si chcete prečítať podrobnejšie recenzie, stačí kliknúť na tento link. Ja som s ním minulý rok bola spokojná a 24 miniatúr stojí za vyskúšanie.




Ktorý adventný kalendár ste si vybrali?

Komentáre

  1. Do Weledy by som určite išla, no už som si na tento rok zaobstala kalendár Balea. Inak Alverde som mala minulý rok a súhlasím, že limitky v kalendári nie sú dobré riešenie. Mne sa tam zapáčilo kopec produktov, ktoré si kupujem opakovane dodnes. Pozerala som už aj na e-shop, no zdá sa, že už všetky kusy vypredali.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yves Rocher som kúpila aj ja. Cena sa mi zdala trochu vyššia, ale je tam niekolko plných balení. Budeš spokojná, je to kvalitná kozmetika.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chěla jsem Alverde, jen jsem ho nesehnala, tak mám Balea z DM drogerie a jsem také ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky