Antibakteriálny čistiaci gél na tvár - kedy áno a kedy nie

Počuli ste už o antibakteriálnom čistiacom géle, ktorý je určený na tvár. Je veru nie. Keď som ho teda zahliadla na stránkach e-shopu Krásna každý deň, hneď som naň klikla s cieľom preskúmať zloženie. A čo v ňom nevidím? Môj obľúbený konopný olej, ktorého účinky som vám vychválila v peelingu od rovnakej značky, alebo v SOS sére proti akné od značky Cannaderm. Práve tento konopný olej, ma presvedčil k tomu, aby som antibakteriálnemu gélu dala šancu a vyskúšala ho. Moje prvé dojmy z neho však boli trochu zmätené. Prvý týždeň som vôbec nevedela povedať, či je dobrý alebo zlý. Musela som sa s ním postupne zoznamovať a hľadať spôsoby ako ho využiť. Na blogoch som o ňom zatiaľ recenzie nečítala. Predsa len patrí medzi novinky prírodnej kozmetiky Navia, no myslím, že keď postupne pribudnú recenzie budú buď pozitívne alebo negatívne. Podľa toho, čo od neho budú používatelia očakávať a na čo ho budú chcieť použiť. Ak zvažujete kúpu, čítajte ďalej. Napíšem Vám o ňom, kedy ho používať a kedy siahnuť radšej po niečom inom.


Antibakteriálny čistiaci gél - Čistá pleť Navia sa predáva v plastovom balení s pumpičkou v množstve 30 ml za cca 8,90 €. Zloženie gélu je naozaj krásne. Okrem konopného oleja, pre ktorý som si ho vybrala, obsahuje aj ďalšie zložky vhodné pre zmiešanú a mastnú pleť. Veď posúďte sami.
 
navia: antibakteriálny čistiaci gél – čistá pleť
INCI:
Popis:
cannabis sativa seed oil
olej zo semien konopy siatej
hydratačné, regeneračné a revitalizačné vlastnosti
corylus avellana seed oil
lieskovcový olej
protizápalové a ochranné účinky
prunus amygdalus dulcis oil
mandľový olej
upokojujúce a regeneračné účinky
prunus amygdalus dulcis oil-glycerin-sucrose laurate-aurantium dulcis fruit water
laurát sacharózy
emulgačný prostriedok
melaleuca alternifolia leaf oil
čajovníkový olej
pôsobí antibakteriálne
cymbopogon flexuosus oil
vôňovcový olej
regeneračné účinky
mentha piperita oil
mätový olej
starostlivosť o pokožku
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
citral

vonná zložka
geraniol

vonná zložka
linalool

vonná zložka
limonene

vonná zložka
 

Gél sa má podľa popisu na obale používať tak, že pokožka sa opláchne vodou a následne sa nanesie malé množstvo olejového gélu. Gél sa pri styku na pokožke okamžite mení na jemnú mliečnu emulziu, ktorú vmasírujete do pokožky a necháte chvíľu pôsobiť. Potom sa tvár opláchne a jemne vysuší. Umývacia emulzia zanechá na pokožke ľahký ochranný film. A presne ten ochranný film môže byť dôvodom (ne)spokojnosti. V závislosti od požiadaviek zákazníka. Takže ako s tým gélom vlastne je? Na obale mi chýba popis presnejšieho určenia gélu, takže som ho vyskúšala na všetko možné. Nie je vhodný na odličovanie pleti. Jednak ho spotrebujete strašne veľa. Jednak sa účinné zložky cez make-up k pleti ani nedostanú a vlastne ten make-up ani neodlíči, len rozmaže po celej tvári. Túto skúsenosť som brala v celku pohodovo. Ok povedala som si, keď nie je na odličovanie, bude dobrý na čisteni pleti. No ale nie. Nie je vhodný ani na večerné čistenie pleti. Gél som výskúšala použiť po odlíčení make-upu na dočistenie pleti. Na pleti však zostáva ochranná vrstva, presne tak ako píše výrobca na obale. Táto vrstva sa nedá odstrániť žiadným ďalším čistiacím prostriedkom - či už mydlom, micelárkou, tonikom. Cez túto vrstvu následne nevsiakli sérum a olej, ktoré večer zvyknem používať. Túto skúsenosť som už až tak pozitívne neniesla. Ja sa predsa večernej starostlivosti kvôli antibakteriálnemu gélu nevzdám. Ja si večernú starostlivosť aktuálne v podobe rakytníkového séra a šípkového oleja predsa užívam. Zostalo už len použitie ráno - na ranné čistenie pleti. A tu napíšem áno. V tomto prípade sme už spoločnú reč našli. Gél nanesiem presne tak, ako odporúča výrobca - na navhlčenú pleť. Použijem dve pumpičky, ktoré sa hneď zmenia na jemnú mliečnu emulziu. Gél pleť pekne vyčistí, nevysuší ju. Po opláchnutí na pleti zostane ochranná vrstva, ktorá však ráno príde vhod. Predsa len je už chladnejšie počasie a pleti neprospieva ak ju vysušíme a potom vyjdeme do sychravého počasia. Ochranná vrstva nebráni použitiu podkladového krému a následne ani make-upu. Vôňa tiež nie je na zahodenie. Neroli s jemným podtónom čajovníkového oleja vedia spríjemníť rannú hygienu. Ešte by si mohol niekto položiť otázku, či sa tak malé balenie za takú cenu vôbec oplatí. Nuž i ja som mala spočiatku pochybnosti. Gélu však stačí úplne máličko a pri používaní raz denne toto jedno balenie používam už dva mesiace. Takže malého balenia sa vôbec netreba obávať. Spoločnú reč sme teda nakoniec s gélom našli, len si myslím, že výrobca sa v popise viac mohol rozpísať o to tom, čo s týmto gélom plánoval. Myslím, že by vzniklo menej nedorozumení.


plusy:
  • prírodné zložky
  • príjemná vôňa
  • pekné balenie
  • na pleť pôsobí regeneračne
  • na pleť pôsobí ochranne
mínusy:
  • výrobca by mohlo uviesť presnejší popis - určenie gélu na ranné čistenie pleti
Celkové hodnotenie: dobrý

Máte skúsenosť s týmto produktom? Spoznali ste už hojivé účinky konopného oleja?

Komentáre

  1. Od Navie mám na problematickou pleť lehký konopný krém a mátovou vodu, tento kousek neznám. Ale má hodně prťavé balení za tu cenu :-) to bude hned pryč... stejně jako konopný krém má 15 ml a byl fakt jen na pár použití a to nebyl také nejlevnější.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balenie je male, no tym ze ho treba len malo, vydrzi dlho. Pouzivam ho uz dva mesiace.

      Odstrániť
  2. O pouziti a na co gelik sluzi je toho viac popisane na stranke vyroncu navia.sk a sluzi na cistenie oleti:).. ja pouzivam gelik na cistenie kazde rano a vecer, plet sa mi zlepsila, nevysusuje a odlici aj makeup (ocny odlicim najprv pletovou vodou). Gel používam 2 mesiace a zatial mi nedosiel,naozaj ho staci velmi malo, no chystam sa na kupu dalsieho do zasoby :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky