Hľadáte skvelú prírodnú maskaru?

Keď som pred pár mesiacmi robila objednávku na Ecco-verde, bolo to kvôli produktom značky So´Bio etic. Tesne pred potvrdením objednávky mi padol zrak na kategóriu Bestsellers. Rozklikla som ju a hľadala niečo, čo nie je veľmi drahé, čo som ešte neskúšala a čo sa mi doma práve míňa. Pohľad mi padol na riasenku Avril. Hodnotenie štyri hviezdičky, cena cca 7 €, prírodný produkt, na Slovensku nedostupný. A už bol v nákupnom košíku. Veď prečo nevyskúšať niečo nové. Všetci vieme, že nájsť fungujúcu prírodnú riasenku je ťažký oriešok. Čo ak by práve táto fungovala.


Mascara Avril má podľa popisu v e-shope dodať predĺženie a objem. Dá sa zvoliť čierna a hnedá varianta. Balená je v množstve 9 ml. Spĺňa kritéria certifikátu EcoCert. Zloženie je naozaj pekné a žiadna zložka zo zoznamu nepatrí podľa databázy EWG medzi "High Hazard" látky.

avril: le mascara
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
cera alba
včelí vosk
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
CI77499

farbivo
jojoba esters
jojobové estery
zmäkčovadlo
isostearic adic
kyselina isostearová
zlepšuje konzistenciu
glyceryl behenate

starostlivosť o riasy
glycerin
glycerín
účinná zložka, viaže vodu
glyceryl stearate

emulgátor
rubus idaenus fruit water
malinová voda
rozpúšťadlo, účinná zložka
alcohol

konzervant
acacia seyal gum
akáciova guma
zahusťovadlo a spojivo
coprnicia cerifera cera
karnaubský vosk
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
sodium hydroxide
hydroxid sodný
úprava ph
benzyl alcohol

konzervant, rozpúšťadlo, vonná látka
glyceryl caprylate

starostlivosť o riasy, emulgátor
xanthan gum
xantánová guma
zahusťovadlo a spojivo
helianthus annuus seed oil
slnečnicový olej
starostlivosť o riast
tocophrerol
vitamín E
konzervant
sclerocarya birrea seed oil
marulový olej
starostlivosť o pokožku
phospholipids
fosfolipidy
účinná zložka
citric acid
kyselina citrónová
úprava ph
sodium phytate

chelačné činidlo
dehydroacetic acid

starostlivosť o pokožku
potassium sorbate
sorbat draselný
konzervant
sodium benzoate

konzervant
dedrobium phalaenopsis flower extract
extrakt z orchidey
účinna zložka



A aká maskara je? Balená v klasickom obale s klasickou kefkou. Presne takéto štíhle tmavé obaly mám pri maskarách najradšej. Skrátka žiadne baroko. Kefka je tiež úplne klasická. S ničím neexperimentuje. Na nič sa nehrá. Myslím, že takéto kefky vyhovujú väčšine rias. Po minutí maskary sa navyše dá používať aj na úpravu obočia. Maskara je bez vône a zápachu. Na kefku sa naberie primerané množstvo. Nehrudkuje a netreba ju zotierať. Na riasy sa nanáša dobre. Z rias sa neotláča, nerozmazáva, neopadáva, nedráždi oko. Odličuje sa dobre, tak ako väčšina maskár. Na riasach nevytvára žiaden wau efekt. Nedodá im ani mega predĺženie a ani mega hustotu. No predĺži ich a aj zahustí zároveň v takej bežnej prirodzenej miere. Tak aby boli oči zvýraznené, aby bolo vidieť, že je človek nalíčený a aby bolo líčenie pekné. Aj keď teda nedodáva wau efekt v žiadnej oblasti, celkový efekt tejto maskary je podľa mňa wau. Navyše je prírodná. Takže vidieť, že sa to už dá aj v tejto oblasti.

plusy:
  • zvýrazní oči
  • riasy zahustí
  • riasy predĺži
  • nerozmazáva sa, nedráždi oči, dobre sa odličuje
  • certifikát prírodnej kozmetiky
  • dobrá cena
  • skrátka funguje

mínusy:
  • dostupnosť na Slovensku

Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Skúšali ste výrobky značky Avril? Vyberáte v e-shopoch podľa kategórie najpredávanejšie?

Komentáre

  1. Mě by asi moc nevyhovoval ten kartáček, ale jinak se mi na ní moc líbí, že je přírodní!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam prave tento druh kartacikov najradsej, myslim ze su take univerzalne pre kazdeho. Kazdy ma vsak rad nieco ine :-)

      Odstrániť
  2. Škoda že není fotka na řasách :) jinak mě přírodní řasenky nikdy nějak nesedly..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok. Páči sa mi na nej že je BIO a že nedráždi oči a zabraňuje tomu vypadávaniu. ;) :)

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež by som ocenila fotku na riasach :) ale super, že konečne dobrá maskara aj z prírodnej kozmetiky. i keď ja sa obávam, že by na moje riasy nestačila, keďže drogérkové s nimi majú čo robiť :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Slovensku sa urcite zohnat da, cely sortiment avril ma v ponuke eshop rosemont.sk
    Tiez ju mam vo wishliste, ked dominam od 100% pure tak pojdem bud do tejto alebo do volume od sobio etic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tomto e-shope som nikdy nepocula. Ja si dalsi kus budem objednavat z uz overeneho ecco-verde, no mozno niektori citatelia sa nechaju inspirovat. Vdaka.

      Odstrániť
    2. Na moj vkus na eco verde vysoke postovne, v rosemonte mas kurierom dorucenie za 2,5 a postou este menej ;)

      Odstrániť
  6. Ďakujem za tip, prírodnú riasenku som tuším ešte neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naozaj skvelááá maskara, ja som ju kúpila v kamenne predajni, ktorú má tento e-schop rosemont.sk, môžem len odporúčať!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky