Urban Decay - Stoned Vibes

Po dobrej skúsenosti s paletkou očných tieňov Naked2 Basic som siahla po vyblískanej Stoned Vibes. Prečítala som si nejaké tie recenzie, pozrela tutoriály na youtube a hneď bola paletka v nákupnom košíku. Veď drahým kameňom sa odoláva len ťažko.

Stoned Vibes Urban Decay je tvorená 12 očnými tieňmi, aplikátorom a zrkadlom. Obal je pevný, neničí sa, dobre sa a s ním manipuluje. Paletka je síce väčšia, no nie je to zase nejaký extrém. Dá sa s ňou cestovať, prípadne možno ju hodiť len tak do kabelky. Ak by vás zaujala, predáva sa za cca 56 €.

Paletku tvoria štyri matné očné tiene a osem trblietavých. K matným patria dva studené - good karma a third eye a dva teplé očné tiene - hexed a antidote. Majú krémovú textúru, výraznú pigmentáciu a dobre držia na pokožke očného viečka. Mňa očarila najmä verzia thir eye a tú by som si po spotrebovaní paletky rada kúpila aj v samostanej verzií.

K trblietavým odtieňom patrí osem očných tieňov - jade, bloodstone, ojo, opal aura, tiger eye, raw energy, vibes, miditate. V paletke očných pôsobia krásne, trblietavo a hlavne pigmentovane. Realita je však už iná. Ak by ste ich použili samostatne, prakticky by ich na očiach ani veľmi nebolo vidieť. Možno maximalné nejaké tie odlesky. Používajú sa až na matné tiene a tým dodajú farebný odlesk. Dá sa s nimi vykúzliť naozaj pekné líčenie, avšak treba rátať s tým, že ťažšie držia, opadávajú pri líčení a aj počas dňa. Nuž škoda. Matné tiene im však určite vylepšujú celý imidž paletky a aj keď sú tu nejaké tie ale, z paletky mám radosť a siaham po nej často.


 Aká je vaša skúsensoť so značkou Urban Decay?

Komentáre

Obľúbené príspevky