Antiperspirant a dezodorant Dove

Po dlhšej dobe dnes prichádzam s článkom o dvoch výrobkoch pôsobiacich proti poteniu. Tentoraz sú oba otestované počas jesenného a zimného, kedy sú moje nároky na prípravky proti poteniu o niečo nižšie ako počas letných horúčav. Aj vtedy však očakávam funkčnosť a praktickosť. Ako to s prípravkami značky Dove dopadlo rozoberiem v dnešnom článku.

 

Dove - tuhý antiperspirant apple & white tea scent

Tuhý antiperspirant Dove je v klasickom plastovom obale. Výrobok mám už dlhšie a balenie vrátatene vysúvacieho mechanizmu stále výborne funguje. Konzistencia je primerane tuhá, aby sa výrobok dobre rozotieral a zároveň nebola narušená jeho tuhá konzistencia. Vôňa výrobku je priam úžasná. Prirovnala by som ju k sviežim štavnaným zeleným jablkám. Proste súper. Vôňa však neprechádza na oblečenie a ani nebráni použitiu parfumu. Antiperspiračný a dezodoračný účinok je top. Pri použití tohoto prípravku sa potím len minimálne a pot vôbec nie je cítiť. Po spotrebovaním mám v pláne siahnuť po presne rovnakej verzií. Vo veľkosti 40 ml sa predáva za cca 2,50 €.

 

Dove - deozodorant s spreji so zinkom

Dezodorant Dove s obsahom zinku som žiaľ v našich drogériach ešte nevidela. Ja som si ho kúpila ešte v lete Rakúsku a zaujala ma informácia, že je bez obsahu hliníkových solí. Jeho účinok je založený práve na obsahu zinku a ten zinok veru funguje. Pri použítí dezodorantu necítiť pot a dokonca sa i menej potím. Aplikácia je pohodlná. Vôňa slabšia, jemná, púdrová. Neprechádza na oblečenie. Plné 100 ml balenie sa predáva za cca 2,50 €. Už len aby ho priviezli aj na Slovensko.


 Používate značku Dove?

Komentáre

  1. Wow no tak tento dezodorant by som určite rada vyskúšala. Presne som ho ale zatiaľ u nás nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky