Kozmetické nákupy | september 2021

Po mesiaci sa stretávame v pravidelne rubrike o novinkách na mojej kozmetickej poličke. Dnes uvidíme vyslovene len lekárenskú kozmetiku. Chcela by som, aby sa týmto smerom uberala moja kozmetická rutina i v budúcnosti. Tak uvidíme, ako sa mi v mojom predsavzatí bude dariť.


 KOZMETICKÉ STÁLICE

 U Dr. Maxa som využila akciu 2+1 produkt značky Eucerin zdarma. Tieto akcie mám rada a pravidelne na vždy čakám. Objavujú sa tak raz štvrťročne a určite sa oplatia. Tentokrát som siala po mojom obľúbenom sére s vitamínom C, ktoré považujem z toho čo som vyskúšala za najlepšie a zároveň. cenovo najdostupnejšie. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať na tomto mieste. Očný krém s Q10 som používala tak pred dvomi rokmi. Zanechal vo mne dobré dojmy a teda prečo nesiahnúť po ďalšom balení. Písala som o ňom v tomto článku.

KOZMETICKÉ NOVINKY

Opaľovací krém photoaging control SPF 30 Eucerin bol taký z núdze cnosť výber. Môj obľúbený opaľovací krém na mastnú pleť bol vypredaný, tak som dala šancu anti-age produktu. Opaľovacie krémy Eucerin sú vo všeobecnosti veľmi dobré, tak verím, že to inak nebude ani v tomto prípade. AC-color by mal byť náhradou legendárneho Acnecolor. Výrába ho už iná firma, takže uvidíme, či sa na Acnecolor naozaj aj podobá. Môj zámer je používať ho ako korektor na nedokonalosti pleti.


Značku Ducray som objavila v DM v 50 % zľave a to sa teda oplatí. Mám už dobrú skúsensoť so šampónom proti lupinám od tejto značky, tak hádam mi budú vyhovovať aj krém a čistiaci gél na problematickú pleť.

 


 Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

  1. Tak som zvedavá na ten AC color. Ja ešte mám zo starých zásob aknecolor takže dúfam, že táto náhrada bude fungovať rovnako skvelo. Inak Eucerin krém s Q10 očný som tiež mala v minulosti a bola som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky