Gabriella Salvete | zelený balíček

Česká značka s talianskym menom nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Poznáme ju vari už 30 rokov. Čo však za novinku považujem, je určite rada kúpeľovej kozmetiky - sprchové gély, kúpeľové bomby, soli do kúpeľa. A práve im bude venovaná dnešná zelená recenzia.


Gabriella Salvete -kúpeľová soľ eucalyptus

Plusom kúpeľových solí Gabriella Salvete sú určite mini balenia, z ktorých môžete vyskladať pekný darček pre kolegyňu alebo kamarátku. Samotná  eukalyptová soľ má hrubú konzistenciu a trvá jej nejaký ten čas, kým sa v kúpeli rozpustí. Túto chvíľu som využila na premasírovanie chodidiel zrniečkami soli. Vôňa je výrazná. Veľmi pripomína arómu profesionálnych wellness centier. Na kúpele nôh je super. Do vane by som ju však na hrúbku a dobu rozpúšťania soľných zrniečok neodporúčala.


 

Gabriella Salvete - bomba do kúpeľa relaxing herb

Na vônu tejto bomby som bola veru veľmi zvedavá. Očakávala som príjemnú bylinkovú aromú, ako napovedá i samotný názov. Vôňa nie je škaredá, no na bylinky sa teda určite nepodobá. Skôr mi pripomína vôňu mydiel Fa. Čo ma prekvapilo, bola váha kúpeľovej bomby. Ide o pomerne ťažký produkt s čím teda súvisí i to, že padne na dno vane. Šumenie na hladine si teda nevychutnáte. Rozpúšťa sa približne 10 - 15 minút. Pokožka je po kúpeli vďaka obsahu bambuckého masla príjemné hydratovaná, nesvrbí a nie je podráždená. Pre koho bude tento produkt vhodný? Ak si chcete vychutnať šumenie, vôňu a rôzne farebné efekt, tak radšej siahnite po inom produkte. Ak však máte suchú pokožku, tak bomba od Gabriella Salvete s obsahom bambuckého masla by mohla byť tou správnou voľbou. 

 

 


 

Gabriella Salvete - pánsky sprchový gél energy 4men

Sprchový gél má dosť riedku konzistenciu a je bezfarebný. Pení len minimálne, avšak svoju funkciu - odstrániť nečistoty splní. Pokožku nedráždi a nevysušuje. Vôňa je typická pánska, avšak mätu v ňom cítiť. Z pánských gélov Gabriella Salvete sme doma vyskúšali ešte modrú a oranžovú verziu a musím teda povedať, že táto zelená sa mi pozdáva najviac. Kvalitou sú totožné, no tu je v pre mňa príjemnejšia vôňa.

 


 

Gabriella Salvete - cream olive

 
Vôňa je stredne intenzívna a prirovnala by som ju k vôni mydla. Sprchový gél má stredne hustú polokrémovú konzistenciu a jemné biele zafarbenie. Pení len veľmi málo, čo u mňa podmieňuje vyššiu spotrebu. Pokožku nedráždi a nevysušuje. V jeho prospech pekný obal a nízka cena. Osobne ma spomedzi sprchových gélov Gabriella Salvete zaujal najviac.

 


 Máte aktuálne doma kozmetiku v zelených obaloch? Koľko kusov?

Komentáre

Obľúbené príspevky