Perfektné lesky na pery

Kozmetiku Clinique rozhodne zaraďujem k mojím obľúbeným značkám. Platí to však len pre dekoratívnu kozmetiku. Skincare mi žiaľ vôbec nesadla, o čom sa na blogu už často zmieňovala. V tejto oblasti už veru neriskujem. Ak však niekde zbadám zaujímavý kúsok dekorativnej kozmetiky, takmer automaticky nakupujem. Inak to nebolo ani so setom leskov na pery long last duo Clinique, ktoré som objavila v jednom letiskovom obchodíku. Aktuálne sa však dajú zohnať i v e-shope Elnino.


Lesky na pery Clinique nesú oficiálny názov long last glosswear duo a majú hydratovať, upokojovať a vyživovať pery približne osem hodín. Set obsahuje desať minileskov v odtieňoch:

#Adore U

#Bonfire

#Clearly Pink

#Devoted

#Fireberry

#First Date

#Girls Night Out

#Hooked On You

#Juicy Apple

#Two To Tango

Každý lesk má objem 2 ml. Spolu ide o 10 ml lesku, ktoré som kúpila za približne 30 €. Pre porovnanie v slovenských internetových obchodoch som našla plné balenie lesku vo veľkosti 6 ml za približne 19 - 20 €. Set sa teda rozhodne oplatí z hľadiska ceny i z hľadiska možnosti vyskúšať viacero odtieňov a nájsť toho svojho favorita.

 


A aké sú samotné lesky na pery? Nevšimla som si, že by sa tieto odtiene líšili kvalitou či efektom. Recenzia bude teda rovnaká pre všetky odtiene. Pery sú po nanesení lesku výrazne pigmentované, lesk neprechádza do okolia pier, vydrží približne 3 - 4 hodiny v dobrom stave a potom sa postupne nenápadne vytráca. Na perách síce zanecháva pocit, ktorý by niekto označil sa jemne lepivý. Pre mňa je to však indikátorom toho, že na perách je všetko ok, prípadne viem, či treba lesk obnoviť aj bez toho aby som sa kontrolovala v zrkadle. Lesky sú síce v cestovnom balení, no ešte som neminula ani jeden. A to ich nosím veľmi často. Škoda, že takého balenie sa dá kúpiť iba na letisku. Pre mňa je riskantné kúpiť plné balenie rúžu alebo lesku za 20 - 30 € a potom zistiť, že je síce skvelý ale odtieň mi nepristane. Pri sade cestovných balení podľa mňa nehrozí, aby zákazník zistil, že mu nepristane ani jeden. 


plusy:

  • design
  • výdrž
  • efekt na perách
  • nevysušujú pery
  • neprechádzajú do okolia pier
  • sú na perách príjemné

mínusy:
  • dostupnosť setu

Celkové hodnotenie: výborné

Používate lesky a rúže aj počas covid-19 obdobia?

Komentáre

  1. Lesky na pery si ma úplne získali. Pred trendom rúšok som ich nosila každý deň. Mne sa veľmi zapáčili lesky od Catrice. Tieto som priznám sa nepostrehla, ale moc ma bavia tie farby.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky