VOONO | sprej na kučeravé a vlnité vlasy

Česká značka prírodnej kozmetiky Voono je známa najmä svojimi farbami na vlasy s hennou. Na blogoch čítam prevažne pozitívne recenzie, no ja sama si na hennovanie nejako netrúfam. Možno ak by tieto služby ponúkali profesionálne kaderníctva, odvážila by som sa. Prípadnú vlasovú katastrofu by tak musel riešiť profesionál a nie ja. Keď som však v ponuke e-shopu Krásna každý deň zahliadla slaný sprej na vlasy, neváhala som ani chvíľu. Výsledký efekt takýchto sprejov sú totiž vlnité až kučeravé vlasy bez nutnosti použitia nátačiek či kulmy. A to skrátka chcete vyskúšať.


 

Sprej na kučeravé a vlnité vlasy Voono je podľa oficiálneho popisu prírodným sprejom na vlasy, ktorý má vytvoriť jemné až plážové vlny. Podľa návodu na obale výrobku treba sprej naniesť na vlhké vlasy, následne vlasy pomačkať, nechať uschnúť a tešiť sa z pekného vlnitého účesu. Cena za takýto hairstylový produkt je 16,60 € za plné balenie v množstve 100 ml.

VOONO - sea salt spray

aqua   |   voda    |  rozpúšťadlo
carageenan   |   írsku mach
magnesium sulfate   |   stabilizátor
sea salt   |   morská soľ
glycerin   |   glycerín
carrageenan   |   voda    |  rozpúšťadlo
cymbopogon flexuosus oil   |   vôňovcový olej

 


Výrobca použil obal z ťažšieho hrubšieho skla a plastovú pumpičku s malým rozptylom. S obalom sa pomerne dobre manipuluje. Do ruky padne relatívne dobre a malý rozptyl pumpičky zabezpečí, že výrobok skončí presne na požadovanom mieste a nie napríklad na tvári. Za recyklovateľný praktický obal dostáva výrobca rozhodne nejaké tie plusové body.

Vôňa je jemná, slabúčka. Zacítite ju, len ak vyslovene privoniate k otvorenému produktu. Prírodné zloženie je garanciou, že počas aplikácie nebudeme vdychovať rôzne škodliviny. Sprej vlasy nezaťažuje, nelepí, nekazí účes a ani neskracuje interval medzi dvoma umytiami vlasov. Dokonca by som povedala, že ten interval predĺži. Tento efekt asi nebude dobrý pre majiteľky suchých vlasov, no mastným či normálnym vlasom určite neublíži.

Najviac vás však bude zaujímať výsledok po použití slaného spreja. Určite veľa záleží na type vlasov. Ja som ho používala na normálne, prirodzene vlnité vlasy. Vzhľadom na mierne vysušujúci efekt som si ho obľúbila najmä počas tzv. hair bad days. Sprej má podobný efekt ako suché šampóny, pričom však navyše vlasy ešte jemne navlni. Slaný sprej ma tak ráno dokáže zachrániť pred umývaním vlasov, na ktoré samozrejme ráno veľa času už neostáva. Samotné vlny sú v mojom prípade len také jemné. K plážovým vlnám, ktoré sľubuje výrobca, by som ich určite neporovnala, aj keď nevylučujem, že na inom type vlasov ich niektoré užívateľky môžu dosiahnuť. Takýto  typ vlniek sa mi najviac páči, ak sú vlasy zopnuté v cope. Pri rozpustených vlasov už radšej siaham po kulme. Všetko je to však o osobných preferenciách. Ja sama som so sprejom spokojná a pokiaľ nemáte vyslovene suché vlasy, môžem ho odporučiť aj vám.

plusy:
  • prírodný produkt
  • recyklovateľný obal
  • nezaťažuje vlasy
  • vytvára jemné vlny

mínusy:

  • vysušuje vlasy

Celkové hodnotenie: výborný

Počuli ste už o slaných sprejoch na vlasy?

Komentáre

Obľúbené príspevky