REN už aj na Slovensku

Britskú značku prírodnej kozmetiky REN Clean Skincare registrujem už niekoľko rokov. So závisťou som o nej čítavala u blogeriek zameraných na používanie výlučne prírodných produktov. Kritérium prírodné produkty však nestačilo. Muselo ísť o poriadne kvalitnú prírodu a s tým sa spájala aj vysoká cena. A prečo tá moja závisť? Nuž značka REN sa na Slovensku a ani v Čechách nedala zohnať a ak som ju našla v zahraničných e-shopoch, tak bola teda fakt dosť drahá. Viete si predstaviť moju radosť, keď som ju objavila v slovenskej pobočke e-shopu Elnino? A navyše za veľmi priaznivé ceny? Určite chápete, že som musela niečo vyskúšať. Takže dnes začneme s recenziou čistiaceho gélu určeného na citlivú pleť

Evercalm gentle cleansing gel REN je podľa oficiálneho popisu určený na čistenie citlivej pokožky náchylnej na začervenanie a podráždenie, pričom jej má dodať pocit sviežosti bez jej vysušenia. Zloženie výrobku je relatívne krátke a podľa databázy EWG aj bez obsahu rizikových látok. Plné balenie v množstve 150 ml sa predáva za cca 8 €.
 

 REN - čistiaci gél na citlivú pleť -INCI


 aqua   |  voda   |  rozpúšťadlo
glycerin   |  glycerín   |  viaže vodu v pokožke
coco-glucoside   |  tenzid   |  čistenie
polysorbate 20   |  emulgátor
xanthan gum   |  xantánova guma   |  zahusťovadlo a spojivo
panthenol   |  provitamín B5   |  regeneračné účinky
sodium lauroyl oat amino acids   |  tenzid   |  čistenie
inulin   |  emulgátor
citrus aurantium amara flower water extract   |  pomarančovníkový extrakt
alpha-glucan oligosaccharide   |  čistenie
sodium carboxymethyl betaglucane   |  čistenie
phenoxyethanol   |  konzervant
sodium benzoate   |  konzervant
parfum   |  vonné zložky
lactic acid   |  kyselina mliečna   |  konzervant
linalool   |  vonná zložka
 
 

 Prvé dojmy

Čistiaci gél je umiestnený v praktickom plastovom obale v pumpičkou. Tá je pomerne široká a čo umožňuje jednoduchú aplikáciu. Praktický nehrozí, že by sa prst pošmykol a v kúpeľni by vznikla nejaká katastrofa. Gél je priehľadný so slabučkou horkastou vôňou pomaranča. Penivosť je len veľmi slabá, čo však nie je žiadna prekážka. Gél dokáže rozpustiť nečistoty a pri oplachovaní z tváre ich aj pomerne jednoducho dostanete z tváre dole.

 Výsledný efekt

Pre zhodnotenie účinku, dôležité poznať typ pleti, na ktorej som gél používala. Moja pleť je zmiešaná so sklonom k upchávaniu pórov a následnej tvorbe akné. Nekvalitné odlíčenie a vyčistenie pleti je u mňa vždy potrestané. S príchodom chladnejších dní má však moja pleť sklony k začervenaniu. To bol vlastne i dôvod, prečo som sa rozhodla vyskúšať tento čistiaci gél na citlivú pleť.

Čistiaci gél som spočiatku začala používať ráno i večer. Nebolo to však celkom ono. Na pleti pribudli nejaké tie upchaté póry a celkovo mojej pleti akoby niečo chýbalo. Nemyslím si, že by bol problém v nedostatočnom čistení pleti. Po odlíčení pleti odličovacím olejom a dočistení čistiacim gélom Ren už pri použití tonika na kozmetickom tampóne žiadne zvyšky make-upu či líčenia nebolo vidieť. Skôr by som to videla na absenciu látok vhodných na problematickú pleť. Vrátila som teda k môjmu obľúbenému čistiacemu gélu s obsahom čajovníkoveho oleja. To však tiež teraz s príchodom jesene už nebolo celkom ono a na pleti začali vznikať začervenania. 

Kto však hľadá, ten nájde. Kto skúša, nájde ideálne použitie. Nakoniec som ho našla aj ja. Čistiaci gél REN používam ráno. Vtedy potrebujem vyčistiť pleť od zvyškov pleťových olejov a zároveň chcem predísť vysušeniu pleti. To, že čistiaci gél pleť ešte upokojí je už bonusom. Večer zase siaham po čistiacom gély určenom na problematickú pleť, ktorý odstraní zvyšky líčenia a pomáha predchádzať upchávaniu pórov. Pri takomto používaní som s čistiacim gélom REN úplne spokojná. 

 

 Oplatí sa to?

Z môjho pohľadu je čistiaci gél na citlivú pleť REN skvelý prírodný produkt. Veľa však záleží od toho, na aký účel ho chcete používať a aký typ pleti máte. Pre vyslovene problematickú pleť bude skôr vhodnejšie niečo iné. Citlivá, suchá či normálna pleť však myslím budú nadšené. Prípadne ak maté problematickú pleť, ktorá ma sklony ešte aj k vzniku rosacea ochorenia rosacea, môže vyskúšať podobné používanie ako ja. Čiže striedavé použite s iným spôsobom čistenia.
 
 
Počuli ste už o značke REN Clean Skincare

Komentáre

  1. značku vůbec neznám. ale produkt vypadá zajímavě. Já se poslední dobou moc nelíčím, jelikož na to moc není čas. a proto ani k odlíčení není toho potřeba moc. ale tenhle gelík mě zaujal.

    Jablečné placičky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky