Kozmetické nákupy | marec 2020

Opäť sa stretávame pri článku o novej kozmetike, ktorá pribudla na mojej kozmetickej poličke. Tentokrát však v pomerne skromnom počte. Nuž karanténa ovplyvňuje aj nákupy. Minimálne ja som sa tak vyhla spontánnym nákupom cesto z práce. Budúci mesiac sa však chystám na objednávky z e-shopov, lebo veď zásoby kozmetiky je nutné doplniť. Čo však pribudlo v marci? To vám hneď prezradím.

KOZMETICKÉ STÁLICE


Po veľmi dlhej dobe sa na blogu opäť objavuje značka Bioderma. Ako som už v starších článkoch spomínala, značka sa pre mňa vďaka ich rozdielnemu zloženiu produktov a ,,prozákaznickému,, servisu stala pre mňa viac ako nesympatickou. I teraz som siahla len po obmedzenom sortimente. Prakticky pravidelne siaham už iba po kréme na šupiny vo vlasoch ABCDerm Babysquam BIODERMA. Hoci som sa snažila nájsť náhradu, nič lepšie som zatiaľ na našom trhu nenašla. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať tu. Druhým kúskom je hydratačná micelárna voda Bioderma. Čo si budeme hovoriť. Micelárne vody od Biodermy boli prvé a sú stále jedni z najlepších. Plnú sumu by som však za ne už určite nedala. Zase také super nie sú. Za polovičnú sumu sú však fajn.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Sérum s vitamínom C Eucerin je určite objavom roka. V podstate za pomerne priaznivú cenu cca 14 € dostanete kvalitný produkt, ktorý rozjasní a spevní pleť a zároveň je užívateľský príjemný. Určite časom nájdete na blogu podrobnú recenziu, no už teraz vám môžeme napísať, že pri jeho nákupe nie je čo váhať. To zase paletka očných tieňov Gabriella Salvete - 01 rose, ktorá je všeobecne dosť chválená je pre mňa sklamaním.  Nekvalitný obal, očné tiene s výrazne rozdielnou pigmentáciou a slabou výdržou ma nezaujali. Desať eur zase tiež nie je práve nízka suma, aby nad tým človek len tak mávol rukou.


Máte skúsenosť s niektorým produktom?

Komentáre

  1. Sranda ja na tie tiene nedám dopustiť. A to na mne držali dosť dlho aj bez bázy. No čo už tak každá sme iná. To sérum od Eucerinu som zvedavá čo povieš, teším sa na článok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Serum som si uz objednala aj v dalsom baleni. Je skvele :-)

      Odstrániť
  2. Ja som sa tento rok po dlhom čase rozhodla vyskúšať Biodermu, lebo som na ňu počula samé chvály, ale mne až tak nesadla :/
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky