Zinkové pohladenie od Navie

Krémy s obsahom zinku sú stálou výbavou v mojej kozmetickej zbierke. Zinok pôsobí protizápalovo a pomáha hojiť nedokonalosti. Prakticky pravidelne siaham po dvoch značkách - Sudocrem a Dulcia. Nedávno som však objavila zinkovú novinku od Navie, ktorú som chcela bezpodmienečne vyskúšať.

Balzam jemné pohladenie Navia je podľa oficiálneho popisu určený na ošetrenie pokožky bábätiek a na ochranu na miestach, kde hrozí riziko zaparenia. Hoci výrobca nič nehovorí o pozitívnom vplyve na liečbu akné, či na upokojenie pokožky po depilácií, zloženie s obsahom zinku napovedá, že rovnako ako je to pri Sudocreme, či pri zinkovej mastičke od Dulcie, bude Jemné pohladenie vhodné i na tento účel. Minimálne som si to pri kúpe chcela overiť. Cena necelých 9 € za 50 ml je síce vyššia, no zase zloženie v podobe prírodných masiel a olejov napovedalo, že platíme za kvalitu.

NAVIA - jemné pohladenie - INCI 

magnifera indica seed butter | mangové maslo
prunus armenia kernel oil | marhuľový olej
zinc oxide | oxid zinočnatý
cocos nucifera oil | kokosový olej
lavandula angustifolia oil | levanduľový olej 
athemis nobilis flower oil | zmes levanduľového a harmančekového oleja
tocopherol | vitamín E
linalool | vonná zložka vyskytujúca sa prirodzene v siliciach


Jemné pohladenie je umiestnené v plastovom obale, ktorý je možné recyklovať. Veľkosť balenia je vhodná na používanie doma a rovnako aj na používanie počas ciest. Balzam je bielej farby a má príjemnú slabšiu levanduľovú arómu. Ľahučko sa rozotiera a na použitie stačí malé množstvo. Dá sa rozotrieť do stratena tak, že farbu krému nevidieť, ale lesk pozorujem stále. Doma som ho používala aj bežne počas dňa, ale do práce by som s ním teda nešla. Na domáce a nočné použitie je však výborný. Neotiera sa o oblečenie a ani o vankúše. Jemnú levanduľovú vôňu cítiť aj po nanesení. Krém som používala najmä na nedokonalosti pleti a na upokojenie pokožky po epilácií. Ako sa osvedčil?

AKNÉ: Vytváraniu akné zinková mastička veľmi nebránila. Osvedčila sa skôr vo fáze hojenia už vytvoreného akné, ktoré sa hojilo rýchlejšie a nevznikala jazva.

ZAPARENINY: V tomto prípade zinok jednoznačne funguje. Zapareniny zahojí do rána. Iste to poznáte, ak máte stehná, ktoré o seba bez silóniek šúchajú. 
POUŽITIE PO EPILÁCIÍ: Balzam pokožku po epilácií či holení pekne upokojil a predišiel tak vzniku malých zapálených bodiek.


plusy:
  • prírodná kozmetika od regionálneho výrobcu
  • praktické balenie
  • príjemná vôňa
  • účinný
  • širokospektrálne využitie
mínusy:
  • žiadne

Celkové hodnotenie: výborná

Používate zinkové krémy?

Komentáre

  1. Mne nejako zinkové mastičky fungujú vždy iba vo fáze hojenia akné. Kúpiť si 50 ml balenie to by som neminula asi nikdy. No značku mám rada a páči sa mi ich filozofia. Už pred pár týždňami som na ich fb stránke čítala o tejto novinke. Do kúpy by som ale asi kvôli veľkému baleniu nešla nakoľko ja to používam len lokálne na akné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja 50 ml miniem bez problemov, pretoze zinkovu masticku pouzivam aj po holeni na nohy. Vcera som vsak zahliadla, ze maju zinkovy pripravok na akne vo forme a velkosti korektora - taka tuba. Tak mozno to by sa ti mohlo hodit.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky