Pena - nepena od Soaphorie

Odličovacích a čistiacich produktov som veru vyskúšala už širokú škálu, no k najobľúbenejším patria jednoznačne čistiace peny. S tými od Soaphorie sa nestretávam prvýkrát. Používala som ich v časoch, keď svoje výrobky balili do milých sklenených obalov. Pamätáte? Nuž škoda, že Soaphoria prešla k plastu, ktorý nie je ani taký pekný a už vôbec nie ekologický. Okrem obalov však pomenili i zloženie a niektoré verzie čistiacich pien prestali vyrábať úplne. Tak skončila i moja overená pena na mastnú pleť. Tú už dnes nezoženieme. Moja pleť však už tiež nie je mastná ako voľakedy a zmenila sa skôr na pleť zmiešanú. Penu určenú pre tento druh pleti v obchodíku Krásna každý deň veru mali.
Čistiaca pena na zmiešanú až mastnú pleť SOAPHORIA je podľa oficiálneho popisu určená na každodenné použitie, pričom má efektívne odstraňovať make-up i všetky nečistoty. Pleť má po jej použití zostať hladká a hydratovaná. Výrobca stavil najmä na účinok púpalkového, nechtíkového a tamanu oleja, ktoré majú zabezpečiť hydratáciu pleti. Užitočné látky našej pleti odovzdajú i napríklad rozmarínový a oreganový extrakt. Databáza EWG pri svojej analýze hodnotí produkt dobre - bez obsahu "High Hazard" látok. Plné 150 ml balenie produktu sa dá kúpiť za necelých 13 €.


SOAPHORIA -čistiaca pena na zmiešanú až mastnú pleť - INCI

glycerin | glycerín  |  viaže vodu v pokožke
aqua | voda  |  rozpúšťadlo
sorbitol | cukor  |  zvlhčovadlo
sodium cocoyl glutamate | povrchovo aktívne činidlo |  čistenie
disodium lauryl sulfosuccinate | povrchovo aktívne činidlo |  čistenie
oenothera biennis oil | púpalkový olej  |  starostlivosť o pokožku
calendula officinalis oil | nechtíkový olej  |  starostlivosť o pokožku
calophyllum inophyllum seed oil | tamanu olej  |  starostlivosť o pokožku
montmorillon | regulácia viskozity
sodium chloride | kuchynská soľ  |  zvyšuje viskozitu
sodium anis | konzervant
sodium levulinate | konzervant
rosmarinus officinalis extract | rozmarínový extrakt  |  starostlivosť o pokožku
origanum vulgare leaf oil | oreganový extrakt  |  starostlivosť o pokožku
citrus bergamo peel oil | citrónovníkový olej  |  starostlivosť o pokožku
citrus aurantifolia oil | limetkový olej  |  starostlivosť o pokožku
ethylhexylglycerin | deodorant
spirulina maxima powder | spirulinový extrakt  |  starostlivosť o pokožku
allantoin  |  starostlivosť o pokožku
citric acid | kyselina citrónová  |  úprava PH
stearic acid | kyselina stearová  |  emulgátor


Čistiaci produkt je béžovozelenej farby, čo spôsobilo pridanie spirulínového extraktu. Vôňa je jemná, príjemna s podtónom citrónovej arómy. Čistiaci efekt mi plne vyhovoval. Produkt som používala po odlíčení pleťovým olejom Joik. Pena od Soahorie dokázala pleť zbaviť zvyškov oleja i nečistôt. Bežne som ju používala aj na odlíčenie špirály a očných tieňov. Oči nedráždila a líčenie pekne odstránila. Výhrady mám však voči názvu pena. Ja osobne by som ho zmenila na odličovací krém alebo na odličovaciu hmotu. Z produktu určite nevytvoríte penu, aká zvyčajne vychádza z pumpičkových obalov. Ďalšiu výhradu mám ku konzistencií. Jednak sa v balení nachádzali drobné biele perličky - zrejme nedostatočné rozpustený a nedostatočne premiešaný olej a jednak som produkt nedokázala v rukách dostatočne namydliť resp. spracovať. Pri každom použití mi do umývadla spadla časť produkt. Výrobcovi by som teda odporučila ešte trochu popracovať na konzistencií. Nápad, vôňa, účinok sú fajn, len ešte konzistencia nie je dokonalá.

plusy:
  • vôňa
  • čistiaca schopnosť
  • odličuje pleť i oči

mínusy:
  • plastový obal
  • konzistencia
Celkové hodnotenie: dobrá

Ak zvažujete, že by ste penu vyskúšali, tak značka ponúka viacero druhov podľa typu pleti:

Komentáre

  1. Ako tak čítam tvoju recenziu, vyzerá to na zaujímavý produkt. Možno že sa k nemu jedného dňa tiež dopracujem, aktuálne odličujem olejmi :-) Len dúfam, že za ten čas kým dostanem chuť skúsiť penu-nepenu na vlastnej koži (naozaj si pod pojmom pena predstavujem čosi úplne iné, ale budiš) Soaphoria odstráni spomínané nedostatky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim ze sanca tam je. Soaphoria meni zlozenia velmi casto :-)

      Odstrániť
  2. Mňa len hrozne mrzí, že prešli od tých sklenených obalov k plastu...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky