Kozmetické nákupy | január a február

Vitajte pri článku o novej kozmetike, ktorá pribudla na mojej kozmetickej poličke. Pravidelní čitatelia si možno všimli, že tento článok v januári skrátka chýbal. Dôvod bol, že v januári som si kúpila jeden jediný krém a teda uznáte, že jeden produkt do nákupného článku by nestačil. Vo februári som však už potrebovala nahradiť spotrebované produkty a tak sa dnes môžeme stretnúť pri článku, v ktorom väčšina produktov bude určená na dehydratovanú pleť. Tento problém ma totiž nejako postihol a snažím sa ho riešiť. Uvidíme či niektorá z dnešných noviniek pomôže.
KOZMETICKÉ STÁLICE

Znovu som siahla po mojej obľúbenej čistiacej pene Alverde. Dôvodom bolo, že aktuálne používaný čistiaci gél moju pleť v tomto zimnom období trochu vysušoval a po ktorej značke siahnuť ak práve nechcem objednávať z e-shopu? Správne - vyhrala to prírodná Alverde. Po experimentovaní so šípkovými olejmi rôznych značiek, som sa opäť vrátila k osvedčenému Biopurus. Akurát teraz sa mi už podarilo kúpiť praktickejšie balenie s pumpičkou. Šípkový olej je skvelý a dúfam že sa značka Biopurus od môjho posledného používania nepokazila. Zubné pasty zvyčajne na blogu neriešim, lebo povedzme si pravdu, rozdiel je väčšinou minimálny. Jediná pasta, ktorá však stojí za zmienku, lebo dokáže upokojiť zapálené ďasná je tá od Ecce Vita. Kúpila som si ich ale rozhodne viac kusov ako tú jednú čo vidíte na fotografií.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Takmer všetky novinky, ktoré vidíte na fotografií sú určené na riešenie problému s dehydratovanou pokožkou. V januári som nutne potrebovala nejaký príjemný hydratačný krém a rozhodla som sa pre značku Eucerin, s ktorou mám dobrú skúsenosť a z lekárenskej kozmetiky patrí k tej relatívne lacnejšie. Po mesiaci používania môžem ku krému Aquaporin active určenému na normálnu a zmiešanú pleť napísať, že som od neho čakala viac. Je síce používateľský príjemný, nezhoršuje stav pleti a aj hydratuje, no skôr bude vhodnejší na iné ročné obdobia, ako je mrazivá zima. Nič lepšie som však zatiaľ nenašla, takže používam ďalej. Možno ešte prekvapí. Z e-shopu Elnino mi prišli dve masky. Tá od značky Payot je určená na hydratáciu pleti a tie od Vichy sú na rozjasnenie a peeling. Zloženie vyzerá super, tak verím že budú i účinné. S dehydratovanou pleťou zrejme súvisí i návrat seboroickej dermatitídy, s ktorou si žiaľ nevie poradiť žiaden z mojich overených produktov. Lekárnička mi poradila šampón proti lupinám Ducray. Po prvom vyskúšaní to vyzerá zatiaľ nádejné. No a Hyalurmed? Ten registrujem v reklamách už dlhé roky až som ho teda nakoniec kúpila. Tak hádam bude mať na môj organizmu pozitívny vplyv.

Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

  1. Ja som mala rada ten Aquaporin krém od značky Eucerin, no na dehydratáciu pleti nebude. Je to skôr ľahší krém, no prekrásne vonia. Kedysi ho vyrábali v tube čo mi prišlo praktickejšie. Neviem možno vrstvenie starostlivosti, oleje a ešte by som možno skúsila Skin Food od Weledy. Majú už aj light verziu ktorá je vraj menej mastná. Mne ak sa objavia mega suché miesta na pleti tak ma toto zachráni.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravdě vůbec :-) Ale zjišťuji, že poslední dobou je tolik pro mě nových produktů, které neznám.

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky