Obľúbené výrobky | jeseň

Paradoxom dnešného dňa je, že prvý tohtoročný sneh ma inšpiroval k napísaniu článku o mojich najobľúbenejších produktoch, ktoré som s nadšením používala celú jeseň. Niektoré dokonca vari aj v lete a moje nadšenie z nich pretrváva. Pri pohľade na ne sa usmievam nad pomerom prírodnej a konvenčnej kozmetiky. Zastúpenie si obe strany rozdelili presne na polovičku. Inšpiráciu tak možno nájdu obe fanúšikovské základne - prívrženci prírody a aj tí, ktorým trochu chémie neprekáža.



DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Korektor a rozjasňovač na očné okolie Wake me up - Rimmel presne vyhovuje požiadavkám môjho očného okolia. Požadujem hlavne rozjasnenie. Ďalej nechcem aby korektor zaliezal do vrások a zvýrazňoval ich. Požiadavky na krytie sú až na posledných priečkach. Úplne postačuje ľahké až stredné. Oranžová farba obalu podľa mňa pekne vystihuje jesenné obdobie a mne osobne ráno zlepšuje náladu. Ide o pevnú plastovú tubičku s penovým aplikátorom na tyčinke. Hrdlo je zúžené tak, aby sa prebytočný korektor zostal v nádobe a na očné okolie tak aplikujete požadované množstvo. Korektor je tekutý, dobre sa zapracováva. Očné okolie nevysušuje a ani nezalieza do vrások. Odtieň ivory nie je úplne z tých najsvetlejších, no stále je to odtieň, ktorý môžem používať. Podtón by som označila za neutrálny. Po nanesení síce vyzerá žlto, no zapracovaním prejde do neutrálneho tónu. Krytie je stredné a rozjasnenie viditeľné.
 

TVÁR

Omladzujúci očný krém Joik na blogu spomínam veľmi často. Stále ide o to isté balenie, ktoré používam už od leta. Na fotografií vidíte, že už sa síce pomaly míňa, no myslím, že sa k nemu po menšej prestávke znovu vrátim. Je takmer bez vône. Má pomerne ľahkú konzistenciu, dobre sa rozotiera, rýchlo vsakuje. Dá sa použiť večer samostatne, ale znáša sa i s make-upom, takže raňajšiemu použitiu tiež nič nebráni. Krém poskytuje megadávku hydratácie. Nerozhádzalo ma ani veľké teplo, ani prudký vietor, ani slnečné žiarenie. Počasie sa začalo ochladzovať a všetko nasvedčuje tomu, že krém je fajn i do jesenného sychravého počasia. Dostatočná hydratácia je základom predchádzania vzniku vrások, takže verím, že funguje i v tomto smere. Existujúce vrásky nezmazal, no má takú zvláštnu maskovaciu schopnosť. Akoby vrásky vyplnil a tie sú tak menej nápadné. Je síce drahší, no cena zodpovedá kvalite. A vydrží dlho.


TELO

Rýchle absorbčné mlieko na ruky a nohy Joik so sebou nosievam najmä na cesty. Ide o univerzálny produkt na ruky, nohy i celé telo, ktorý je navyše v peknom obale čiernej farby, s lesklým povrchom a výborne zvoleným fontom písma. Pôsobí to luxusne. Konzistenciu výrobku by som označila buď ako hustejšie telové mlieko alebo ako redší krém na ruky. Vôňa je jemná, príjemná, bylinková. Mlieko pomerne rýchlo vsiakne. Na rukách zanecháva ešte chvíľu akoby takú tukovú ochrannú vrstvu, ktorá však pôsobí príjemne. Vôbec sa neotláča na papiere, takže po nakrémovaní sa hneď dá manipulovať s papiermi a spismi. Hydratácia je skvelá. Ako tak rozmýšľam nad všetkými krémami na ruky a nohy, ktoré si viem vybaviť v pamäti, tak musím napísať, že JOIK poskytuje najlepšiu hydratáciu. Okrem rúk používam výrobok aj na nohy a vlastne celé telo. Ide v podstate o univerzálny produkt.


HYGIENA

Jemný krémový deodorant grep a bergamon Mylo s odchodom letných horúčav vystriedal konvenčné antiperspiranty. Snažím sa používanie hliníkových solí obmedziť len na letné horúčavy a stresujúce dni v práci. Teraz práve prišlo obdobie, keď sa to dá bez problémov aj s prírodou. Vôňa je príjemná s grepovým podtónom na pozadí. Konzistencia je presne akurát. Tak, aby sa prípravok dobre naberal a zároveň aby sa neroztápal ešte pred nanesením. Čistá pazuška dokáže úplne potlačiť pach potu a vďaka konzistencií absorbuje pot. Vytvára tak pocit suchého podpazušia. Deodoranty Mylo by som označila ako tie lepšie, z ponuky prírodných deodorantov.



VLASY


Lak na vlasy Infinium vo verzii strong of značky L´oreal Professionel som prvýkrát videla u mojej kaderníčky. O samotnom laku sa nedá napísať nič iné, iba to, že je skvelý. Vôňa je slabá. Keď sa na ňu nesústredíte ani ju necítiť. Tým pádom nedráždi dýchacie cesty. Vlasy nie sú zlepené a nemastia sa. Účes drží po celý deň a dokonca po vyžehlení vlasov pôsobia vyhladenejšie ako pri použití iných lakov. Takže moja kaderníčka vie, prečo ich používa. Ja sama už teraz tiež nemám dôvod skúšať iné značky lakov.



 ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Universal lip liner Colour Elixir Max Factor som náhodou objavila v drogérií, keď som hľadala ceruzku na pery, ktorá by sa čo najviac približovala odtieňu môjho obľúbeného rúžu. Samozrejme, že trafiť odtieň je asi nemožné, takže keď som zahliadla tento univerzálny priehľadný kúsok, nevadila mi ani vyššia cena. Ceruzka sa dobre nanáša, na perách ju ani nevidieť a hlavne, udrží rúž na perách. A tak konečne môžem používať aj moju Estee Lauder, ktorá doteraz častejšie zdobila toaletný stolík ako pery. Ak teda máte problém s tým, že sa vám rúže rozmazávajú, toto pomôže. Je to víťaz.


Aký výrobok ste si počas jesene obľúbili?

Komentáre

  1. Také jsem si oblíbila transparentní tužku na rty, nemám sice tuhle (mám od Artdeco), ale je to skvělý produkt a nemůžu si ho vynachválit!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten korektor a ceruzka na pery ma veľmi zaujali :) pri najbližšej návšteve drogérky sa po nich popozerám :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si teraz obľúbila novú špirálu od L´Oreal Paradise Extatic, recenziu plánujem v blízkej dobe.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky