Weleda | balzám na nohy

Starostlivosť o chodidlá je záležitosť pomerne individuálna. Niekto sa o nohy nestará vôbec. Niekto si ich natiera výrobkami, ktoré mu nevyhovovali na iných častiach tela a niekto používa starostlivosť určenú presne pre chodidlá. Ja patrím do tretej kategórie. Niežeby som chcela, ale jednoducho musím. Ak by som chodidlá nekrémovala, odmenili by sa mi poriadne zrohovatenou kožou. A to nechcem. Väčšinou som však siahala po lacnejších produktoch. Dnešný výrobok od Weledy patrí určite k tomu drahšiemu, čo som svojim chodidlám dopriala.



Balzam na nohy od značky Weleda má podľa popisu osviežiť unavenú pokožku chodidiel a posilniť jej prirodzené funkcie. Zaujímavé je tiež to, že by mal regulovať nadmernú tvorbu zrohovatenej kože a obmedzovať potenie nôh. Výrobok spĺňa kritéria certifikátu prírodnej kozmetiky NATRUE a v množstve 75 ml sa predáva za približne 9 €.



weleda: balzám na nohy
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
alcohol
alkohol
rozpúšťadlo, konzervant
olea europaea fruit oil
olivový olej
starostlivosť o pokožku
lanolin
tuk z ovčej vlny
premasťuje pokožku
magnesium aluminum silicate

zahusťovadlo
commiphora myrrha resin extract
extrakt z myrhovníka
účinná a vonná látka
hydrolyzed beeswax
hydrolyzovaný včelí vosk
upravuje konzistenciu
limonene

vonná látka
sodium beeswax
sódna soľ včelieho vosku
emulgátor
fragrance

vonné zložky
calendula officinalis extract
extrakt z nechtíka lekárskeho
protizápalové účinky
linalool

vonná látka
citronellol

vonná látka
geraniol

vonná látka
citral

vonná látka
coumarin

vonná látka


Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patria geraniol, citral a coumarin.


Výrobok je tak ako je pre Weledu typické vo vkusnom hliníkovom obale s trochu skoseným plastovým viečkom. Obal je prispôsobený tak, aby sa k výrobku dostalo minimum vzduchu a hlavne je recyklovateľný. Tie z vás, ktoré bývate v Prahe môžete dostať za každý prinesený prázdny obal 5 % zľavu na nákup nového výrobku. Slovenska sa táto akcia žiaľ netýka. 
Samotný výrobok má veľmi príjemnú, jemnú mentolovú vôňu, pričom niekde na pozadí preráža niečo korenisté. Keďže mentol v zložení nie je, predpokladám, že pôjde o vôňu myrhy. Balzám je bielej farby a krémovitej konzistencie. Veľmi dobre sa rozotiera a takmer okamžite vsakuje. Je potrebné použiť väčšie množstvo, takže sa rýchlo míňa. Používanie je naozaj príjemné a aj vďaka tomu som ho používala pravidelne a rada.


Účinok však až taký skvelý nebol. Na nohách bolo krátko po nanesení cítiť osvieženie a slabučké ochladenie, po ktorom však po minúte zostali iba spomienky. Hydratácia bola doslova nulová. Možno až mínusova. Alkohol na druhom mieste v zložení sa skrátka prejavil. Krém si neporadil s vysušenými časťami chodidiel a so zhrubnutou kožou. To by som mu aj odpustila. Avšak to, že pri naozaj pravidelnom používaní vznikali ďalšie suché miesta a koža rohovatela považujem za nedostatok. Suma sumárum: ak chcete krém, ktorého používanie bude príjemné a budete mať z neho radosť tak áno. Ak však máte sklony k hrubnutiu kože a potrebujete poriadnu dávku hydratácie, tak tento krém na takýto problém vhodný nie je.

plusy:
  • prírodná kozmetika
  • pekné balenie
  • príjemná vôňa
  • rýchlo vsakuje
  • príjemné používanie
  • osviežujúci efekt po nanesení
mínusy:
  • minimálna hydratácia

Celkové hodnotenie: priemerný

Čo je vaším obľúbeným výrobkom od Weledy? Aj keď mi tento balzam až tak nesadol, značka je to rozhodne zaujímavá a mám v pláne ju preskúmať podrobnejšie.

Komentáre

  1. Weleda je skvela znacka, urcite od nich este nieco vyskusaj :) Ja mozem odporucit skvely ovsenu radu vlasovej starostlivosti, rozmarinove tonikum na rast vlasov a kosatcove pletove kremy, fakt pecka :)

    Girl Goes Bio

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z kosatcovej rady som vyskusala nocny a hydratacny krem. Nocny mi vytvaral podkozne akne, ale ten hydratacny je skvely. Rozmarinove tonikum na vlasy mam na wishliste :-)

      Odstrániť
  2. Weledu mám moc ráda, nejvíce jsem si oblíbila krém Skin food :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten caka v zasobach na vyskusanie. Tak si ma potesila, ze je dobry :-)

      Odstrániť
  3. Zatiaľ som skúšala len Skin Food, ten sa mi zdá veľmi dobrý na suché miesta na pleti, ale aj ako balzam na pery, skúšala som ho tiež ako krém na ruky, no tie sa mi zdá, že skôr vysušoval ako hydratoval, ale na pleť odporúčam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na nohy jednoznacne Balea Urea Fusscreme z drogerie DM. Za par penazi maximalna spokojnost, pouzivam ho uz roky.
    Velmi spokojna som aj s novinkou - relaxacnym kremom na ruky a nohy od L'Occitane, ale tam sa pohybujeme v inej financnej kategorii....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balea mi velmi nevyhovovala. Taky priemer. Ale to mozno len preto, ze na zaklade mnozstva pochvalnych recenzii som od nej cakala zazrak.

      Odstrániť
    2. Nuz skoda, lebo je fakt lacny. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Mne napriklad vobec nesadli vyrobky z Biodermy :-)
      Tu je ten l'occitane: http://fr.loccitane.com/baume-mains-et-pieds-relaxant,74,1,24788,933962.htm#s=24576

      Odstrániť
    3. Nuz skoda, lebo je fakt lacny. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Mne napriklad vobec nesadli vyrobky z Biodermy :-)
      Tu je ten l'occitane: http://fr.loccitane.com/baume-mains-et-pieds-relaxant,74,1,24788,933962.htm#s=24576

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky