Kúpeľová soľ s vôňou ananásu a graperfruitu

Kúpeľ nôh v lavóriku so slanou vodou patrí k účinným prostriedkom v boji s prechladnutím a tiež je neoddeliteľnou súčasťou domácej pedikúry. Najmä v tieto zimné adventné večery je veľmi príjemné pripraviť si k televízií takýto soľný kúpeľ. Dlhodobo som na soľné kúpele používala klasickú jedlú kuchynskú soľ. V lete som objednávala darčekovú kazetu českej značky Boemi, a keďže som už platila poštovné rozhodla som sa, že niektoré výrobky môžem vyskúšať aj ja (a nielen dotyčná obdarovaná). Môj výber padol na penu do kúpeľa a kúpeľovú soľ. Moje dojmy z peny do kúpeľa už poznáte. A ako to dopadlo s kúpeľovou soľou?

Kúpeľová soľ Boemi




Čo hovorí výrobca: Kombinácia sladkej vône ananásu so sviežou, ľahko trpkou citrusovou vôňou grepu spoločne s optimistickou žltou farbou vám prinesie do kúpeľne kľud, teplo a radosť.

Zloženie: Salt, Essential oils, Fragranced oil, Dried Herbs, CI 42051, CI 14720, CI 19140

Kúpeľová soľ Boemi


Cena: 2,50 €


Moje subjektívne hodnotenie: najväčším plusom značky Boemi sú veľmi pekné plastové obaly (na prvý pohľad vyzerajú ako zo skla),  ktoré spríjemnia vzhľad kúpeľne. Samotná soľ mala hrubú konzistenciu a chvíľu jej trvalo, kým sa v kúpeli rozpustila. Túto chvíľu som využila na premasírovanie chodiel zrniečkami soli. Vôňa nebola veľmi výrazná, takže ak by ste aj netrafili do svojej obľúbenej vône, nemala by vás rušiť. A čo ma prekvapilo? Sušené lupienky kvietkov, ktoré boli v balení soli. Pri kúpeli nôh mi to nevadilo, ale ak by som soľ používala do vane, pri kúlepi celého tela? No neviem. Osobne by mi asi vadilo, ak by mi popred tvár plávali nejaké lupienky. Ale to je môj postoj. Viem si predstaviť, že niektoré by právže tieto lupienky ocenili asi najviac.

plusy:
  • pekné plastové balenie
  • soľ má hrubú konzistenciu a chvíľu jej trvá, kým sa rozpustí
  • pekná vôňa


mínusy:
  • e-shop neuvádza na webe zloženie výrobku, čo sťažuje nákup napr. alergikom


Kúpeľová soľ Boemi
Kúpeľová soľ Boemi


Perspektíva produktu na mojej poličke: značku Boemi osobne vnímam predovšetkým ako predajcu darčekovej kozmetiky. Takže ak sa znovu rozhodnem objednať niekomu darčekové balenie tejto kozmetiky určite si prihodím do nákupného košíka aj balenie soli. Ak by som mala porovnať spomínanú penu do kúpeľa a túto soľ, soľ ma zaujala rozhodne viac.

Celkové hodnotenie: vyrobku  udeľujem päť bodov z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice.



Akú kúpeľovú soľ máte najradšej?

Komentáre

  1. Sůl jsem vždy používala převážně jen do koupele celého těla a mnohdy ani to ne, bohužel mi pokožku ta klasická vysušuje. Většinou sem vyhledávala speciální soli s přídavkem olejů a mléka a pod. už v tom nemám žádný přehled. Každopádně na nohy by mi neměla vadit, po vánocích se po ní podívám. Můžu ještě poprosit web? :)

    DESIGN BLOG BY debielova

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky