Vlasová kozmetika KEUNE


Keune je holandská značka primárne určená pre profesionálnych kaderníkov. Ja som ich výrobky kúpila od mojej kaderníčky. Prevádzkujú však aj e-shop, takže nie je problém objednať si ich produkty. Prečo používam KEUNE? Mám vlnité vlasy, ktoré si žehlím. Vlasy však nevydržali vyžehlené ani štyri hodiny. Vlnili sa, krepovateli, poškodzovali. sa. Práve tieto problémy riešia regeneračný šampón, regeneračná maska a defrizz sérum.






Keune Design - Regeneračný šampón


Čo hovorí výrobca: Vlasy znovu nadobúdajú silu a lesk. Regeneračný šampón čistí vlasy a zanecháva ich čistejšie a zdravšie.


Keune Design - Regeneračná maska na vlasy




Čo hovorí výrobca: Posilňuje vlasy od korienkov ku končekom, zvonka aj zvnútra. Regeneračná maska je najintenzívnejšou kúrou z rady Keune Design pre suché a zničené vlasy. Nechajte pôsobiť na umytých vlasoch 3-5 minút a vlasy znovu nadobudnú silu a lesk.


Keune Design - Defrizz sérum

Čo hovorí výrobca: Sérum s leskom, ktoré okamžite zabraňuje krepovatosti vlasov a dodáva im lesk bez toho, aby zanechal vlasy mastné. Môžete použiť ako ideálnu ochranu pred teplom a žehlením a fúkaním. Obsahuje ochranu pred chlórovou vodou, slnečným žiarením, cigaretovým dymom.



Najskôr som začala používať Defrizz sérum. Výsledok však stále nebol taký, ako keď som odchádzala od kaderníčky, ktorá používa celú sadu prípravkov. Preto som si dokúpila aj šampón a masku. Keďže na dosiahnutie požadovaného výsledku (vlasy vydržia vyžehlené 2 - 3 dni, nekrepovatia, nepoškodzujú sa, sú hladké a lesklé) treba používať všetky tri výrobky spolu, budem ich hodnotiť spoločne.

Moje subjektívne hodnotenie:

plusy:
  • vlasy ako po odchode od kaderníčky
  • príjemná vôňa
  • príjemná konzistencia
  • pekné a praktické balenia
  • na použitie stačí malé množstvo, takže vydržia dlho

mínusy:
  • vyššia cena  (ceny na e-shope: šampón 10 €, maska 18 €, sérum 18 €)
  • na dosiahnutie výsledku je potrebné používať celú sadu výrobkov

Perspektíva produktov na mojej poličke: produkty používam vtedy, keď si chcem žehliť vlasy (v mojom prípade raz za týždeň). Inak ich striedam s prípravkami proti lupinám. Najviac som spokojná s maskou na vlasy.  Keď sa minú, plánujem vyskúšať výrobky Macadamia. Vrátim sa k tej sade, ktorá sa mi viac osvedčí.

Celkové hodnotenie: Výrobku dávam 4 body z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice.

Máte skúsenosti so značkou KEUNE? 



Komentáre

  1. doteraz som o tejto značke teda nepočula:), rozšírila si mi obzory:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto mi nejako uniklo, tú značku nepoznám, doposiaľ som o nej vôbec nepočula, ale keď s ňou pracujú kaderníci tak je to isto skvelá značka, ja zase mám dobré skúsenosti s maskou Total Results od Matrixu, s touto kozmetikou zase pracuje moja kaderníčka.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky