Nivea - drobnosti z adventného kalendára

Presne pred rokom som si spravila radosť nákupom adventného kalendára Nivea. Kalendár s takmer totožným zložením je v ponuke i tento rok a ak zvažujete nákup, určite odporúčam môj dnešný článok. Ukážem vám niekoľko maličkosti, ktoré som v ňom objavila a samozrejme na konci článku nájdete i linky na ďalšie recenzie adventného kalendára. Zoberiete si šálku kávy alebo čaju a pustite sa do čítania.

Spevňujúce tónovacie telové mlieko Q10 NIVEA malo príjemnú konzistenciu pripomínajú obsah vazelíny. Tú však v zložení neobsahuje, čiže konzistencia bude zrejme výrobným tajomstvom značky Nivea. Vďaka takejto konzistencií pôsobila pokožka vyhladené. Vôňa bola príjemná, citrusová, stredne intenzívna. Tónovací efekt som však pri jednej aplikácií nepozorovala. Škoda, že Nivea nedala do do adventného kalendára väčšie balenie, pretože posúdiť efekt spevňujúceho tónovacieho telového mlieka zo 4 ml vzorky, ktorá nevystačí ani na celé telo sa veru asi nedá.

Upokojujúci čistiaci pleťový olej NIVEA je stredne hutný, neparfumovaný, priehľadný čistiaci olej. Po zmiešaní s vodou na tvári vytvára emulziu. Schopnosť odlíčiť pleť je však dosť slabá. Líčenie skôr po tvári rozmazal ako odlíčil. Už po dvoch - troch aplikáciach som navyše pozorovala výrazne zhoršenie stavu pleti. V tomto prípade sa veru teším, že v adventnom kalendári nebolo väčšie balenie.


Sprchový krém Nivea je pomerne hutný a pri kontakte s vodou výrazne pení. Vôňa je silná, skôr pánska Z tela sa nedá celkom opláchnuť, čo je však vzhľadom na charakter produktu - sprchový krém, zrejme aj cieľom. Z tohoto hľadiska mi ani veľmi nevyhovoval.


48 hodinové hydratačné mlieko Nivea je riadne hutné a mastné. Do pokožky ani úplne nevsiakne. Na mňa je to veru až príliš a používam ho len na pokožku chodidiel. Skôr by som to videla ako fajn produkt na staršiu a suchú pokožku tela. Po plnom balení nesiahnem.


Umývacia hubka je určite fajn nápad. Je to taká klasika, ktorá nájde využitie asi v každej domácnosti. A ak by aj niekomu nevyhovovala, v kalendári bola hygienicky zabalená, takže nie je problém ju posunú ďalej.

 

Odličovacia rukavička je alternatívou látkových odličovacích tampónov. Pomáha šetriť životné prostredie a určite stojí za vyskúšanie. Ja mám tento typ produktov rada a aj s látkovými odličovacími tampónmi patria ku mojej kozmetickej rutine.

 


 Podobné články na blogu:

Komentáre

Obľúbené príspevky