Kozmetické nákupy | október 2021

Som veľmi rada, že ste zavítali na môj blog. V dnešnom príspevku sa totiž budem venovať kozmetickým stáliciam ale i niekoľkým novinkám, ktoré som si kúpila počas októbra. V krátkosti zhrniem prvé dojmy a časom sa určite budete môcť tešiť i na podrobnejšie recenzie.

KOZMETICKÉ STÁLICE

Po viac než roku som opäť objednávala kozmetiku značky Karel Hádek.  Ide o českú prírodnú kozmetiku s naozaj prepracovaným zložením. Sérum cedr atlas a nechtíkové tonikum objednávam už po niekoľkí krát. Podrobnejšiu recenzie si môžete prečítať na tomto mieste. Ak sa však rozhodnete pre objednávku, rátajte s dlhšou dodacou dobou. Neviem prečo je to tak, no asi na každú objednávku od tejto značky som musela čakať cca dva týždne.

 

KOZMETICKÉ NOVINKY

Pri značke Karel Hádek ešte chvíľu ostaneme. Šancu dostali novinky ako sérum s ružovým drevom a čajovníková pleťová voda. Verím tomu, že budú super. No a nad tie nepekné obaly sa už musím povzniesť.

Home office - nehomo office, rozhodla som sa doplniť dekoratívnu kozmetiku. Vyberala som na Elnino a siahla som po pre mňa novej značke Alcina. Ceruzku na obočie a korektor po oči už aktívne používam a som príjemné prekvapená kvalitou. Max Factor je naopak u mňa stálicou, aj keď túto peknú paletku rúžov na pery som ešte v minulosti neskúšala. Siahla som po nej z dôvodu, že chcem nájsť ten pre mňa správny odtieň červeného rúžu na pery. Lebo trafiť odtieň pri klasickom rúži nie je práve jednoduché. Vybrať správny odtieň z paletky by však už mohlo fungovať. Kvalitou ide o fajn produkt a to, ktorý odtieň červenej je pre mňa ten naj prezradím neskôr v podrobnejšej recencií.


 Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

Obľúbené príspevky