Kozmetické nákupy | august 2021

Dnes zrejme nemá zmysle písať nejaký ten dlhší úvod. To by sme tu boli ešte do zajtra. Nákupov bolo v auguste na môj vkus veľa a vytvorila som si tak zásoby na mesiace dopredu.  Niečo som však už vyskúšala a tak sa s vami už môžem podeliť o prvé dojmy. Niečo však na vyskúšanie ešte len čaká. Zoberte si šálku kávy alebo iný obľúbený nápoj a pustite sa do čítania.

 

 KOZMETICKÉ STÁLICE

Z kúskov, ktoré si kupujem pravidelne môžete vidieť kompaktný a minerálny púder Alverde v najsvetlejšom odtieni. Nejde o najlepšie púdre, aké som kedy vyskúšala, no sú lacné, dostupné a prírodné. Možno by som už konečne mohla na blog pridať aj komplexnejšiu recenziu na tieto produkty. Znovu som siahla aj po make-upe od značky Max Factor, ktorý ma zaujal pekným odtieňom, slabším krytím a dobrou výdržou. Podrobnejšia recenzia sa nachádza tu. K zinkovému krému Suducrem asi nie je čo dodať. Recenziu naň som písala ešte v roku 2014 a stále som s ním spokojná.

 

KOZMETICKÉ NOVINKY

V rakúskej drogérií BIPA som objavila exfoliačnú masku na nohy BiCare, ktorá bola dokonca lacnejšia ako môj obľúbený Parasoftin. Masku vyskúšam začiatkom jesene, keď sa už nebude nosiť otvorená obuv. V BIPE som ešte siahla po dvoch očných maskách Eyauty. Značka mi vôbec nič nehovorí, no očné masky mám rada a tieto boli také pekné farebné, že hneď boli v nákupnom košíku.

Z ďalších noviniek som siahla po suchom šampóne Nivea. Väčšinou síce používam Batiste, no možno príjemné prekvapí aj táto značka. Deodorant Dove so zinkom ma zaujal absenciou hliníkových solí. Po pár použitiach to s ním zatiaľ vyzerá dobre. No a odličovaciu penu Neutrogena som kupovala na základe odporúčania kolegyne. Uvidíme či aj ja budem spokojná.

 


Z vlasovej kozmetiky skúšam kondicionér Pantene. Vlastne som pri nákupe ani nemala z čoho vyberať, lebo v supermarkete bol iba tento. Zatiaľ však vyzerá, že na rozčesávanie vlasov funguje. Šampón proti lupinám SebaMed tiež vyzerá dobré. Znižuje stav lupín a nie je ani tak drahý ako lekárenské produkty. Po dlhšom používaní sa s mojimi dojmami podelím v komplexnejšej recenzií.

 


 Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

  1. Ten suchý šampon od Nivea mám taky a připadá mi hrozně zvláštní, že je na něm napsáno "Medium tones", ale přitom je úplně bílý... :D
    KOSMETIKA EUBOS: RECENZE PRODUKTŮ K PÉČI O PLEŤ

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky