Hygiena s Dove

Značka Dove nie je na našom kozmetickom trhu žiadnou novinkou. Pamätám si ju ešte z detstva a aj na blogu ste sa už s nejakými recenziami stretli. Pripomeniem napríklad článok o kozmetike s vôňou pistácií. Dnes to však bude o trochu odlišných vôňach. Stretnete sa s tromi odlišnými radami a troma odlišnými vôňami. Ktorá z nich ma zaujal najviac? To sa dozviete v dnešnom článku.


Dove - tekuté mydlo Original

Tekuté mydla sa v našej domácnosti míňajú pomerne pomaly. Vysvetlenie je však pomerne jednoduché. Kvôli snahe znížiť produkciu odpadu a priblížiť sa k less waste životnému štýlu siahame skôr po tuhých mydlách. Ideálne si ich aj sama vyrábam (návod na výrobu prírodného mydla si môžete prečítať napríklad tu). Akceptujem však názor, že niekto z rôznych dôvodov tuhé mydlá nemá rád a tak pre návštevy vždy máme pripravené i nejaké to kvalitnejšie tekuté mydlo

Aktuálne používame verziu Dove Original s obsahom hydratačného krému. Tekuté mydlo je balené v kvalitnom obale z tvrdého plastu, ktorý vďaka peknému designu v kúpeľni dobré vyzerá a tiež určite i dlho vydrží. Pri ďalších nákupoch už totiž budem siahať po cenovo i ekologicky výhodnejších dopľňacích baleniach. 

Mydlo má hustú, krémovitú konzistenciu. Po kontakte s vodou vytvára bohatú penu a samozrejme má i dobre čistiace schopnosti. Dokáže odstrániť i väčšie nežistoty a ja osobne ho používam i na čistenie kozmetických štetcov, z ktorých dokáže pekne odstrániť zvyšky make-upu a zároveň ich nepoškodzuje. Za zmienku stojí určite i príjemná výrazna vôňa, ktorá je pre túto značku priam typická. Pamätám si ju ešte z detstva a stále sa mi páči. S vyberom produktu som spokojná a môžem ho určite odporučiť. Ak vás produkt zaujal, môžete si ho zakúpiť napríklad tu. Plné 500 ml balenie sa predáva za sypmpatických cca 2,25 €.



Dove - micelárny sprchovací gél

Ako nadpis a fotografie napovedajú, pri značke Dove ešte zostaneme. Konkrétne pôjde o micelárny sprchový gél. Nebudem klamať, no k výberu ma presvedčil práve názov. Micelárné vody používam často a rada a tak som bola zvedavá, ako sa bude micelárny sprchový gél líšiť od bežných sprchových gélov. Nebudem napínať - nijako. Žiaden špeciálny efekt v porovnaní s klasikou som si nevšimla. To však neznamená, že by šlo o zlý produkt. Akurát by som skôr povedala, že pri výbere pomenovania niekto zvolil dobrú margetingovú stratégiu. 

Micelárny sprchový gél Dove je o niečo redší ako už spomínané mydlo na ruky. Dosahuje strednú penivosť a dobre čistí. Vôňa je stredne silná a pomerne svieža. Výrobok pokožku nevysušuje a nijako nedráždi. Svoju úlohu splní a výber neľutujem. V budúcnosti by som však asi siahla po verzií s nejakou ovocnou vôňou. Ak vás výrobok zaujal, plné 500 ml balenie kúpite za cca 3 €.



Dove - tuhý antiperspirant cucumber & green tea

Už niekoľko rokov prioritne používam dezodoranty bez obsahu hliníkových solí. Po klasickom antiperspirante siaham len v prípade, ak viem, že budem mať náročnejší deň, prípadne budem niečo prezentovať. Čiže nejaký ten klasický antipersprirant zabraňujúci poteniu ešte stále u mňa doma nájdete. Aktuálne ide o tuhý antiperspirant s vôňou uhorky a zeleného čaju od značky Dove. Hneď v úvode poviem, že som z neho priam nadšená.

Tuhý antiperspirant Dove je v klasickom plastovom obale. Výrobok mám už dlhšie a balenie vrátatene vysúvacieho mechanizmu stále výborne funguje. Konzistencia je primerane tuhá, aby sa výrobok dobre rozotieral a zároveň nebola narušená jeho tuhá konzistencia. Vôňa výrobku je priam úžasná. S uhorkou alebo zeleným čajom to podľa mňa nemá nič spoločné. Skôr by som to prirovnala k sviežim štavnaným zeleným jablkám. Proste súper. Vôňa však neprechádza na oblečenie a ani nebráni použitiu parfumu. Antiperspiračný a dezodoračný účinok je top. Pri použití tohoto prípravku sa potím len minimálne a pot vôbec nie je cítiť. Po spotrebovaním mám v pláne siahnuť po presne rovnakej verzií. Vo veľkosti 40 ml sa predáva za cca 2,50 €.



Aký je váš najobľúbenejší výrobok od značky Dove?

Komentáre

  1. Mala som tie micelárne sprcháče a tiež nič extra oproti klasickým. Avšak sú dobré a Dove značku mám naozaj rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelární sprcháč mě moc nebere, protože mě micelární produkty vysušují a mám po nic vyrážku. Každopádně Dove mám hrozně ráda, jejich produkty mi voní ,,čistotou". A miluju jejich deodoranty.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky