Kozmetické nákupy | január a február 2020

Po januárovej prestávke spôsobenej minimom kozmetických nákupov sa dnes opäť stretávame v článku o kozmetických novinkách. Do článku som spojila januárové a februárové nákupy, lebo písať v januári článok o dvoch produktoch mi nedávalo zmysel. Takže som počkala, kým sa novinky trochu nazbierajú. Verím, že mi to nebudete vyčítať :-) .

KOZMETICKÉ STÁLICE
Čokoládové telové maslo Cien sa v Lidli objavuje len občasne, no ja si po dobrej skúsenosti vždy spravím zásoby. Páči sa mi obal, ktorý sa po spotrebovaní masla dá použiť ná odkladanie rôznych drobností. Maslo má úžasnú vôňu, ktorá prevonia celú kúpeľňu. Vôňa sa udrží aj na tele, čo pri takýchto produktoch nie je bežné. Rozotiera sa v celku dobre a hydratácia je priemerná. Normálnej pokožke bude určite sedieť. Hlavným benefitom je však vôňa a obal. 



KOZMETICKÉ NOVINKY
V mojich kozmetických zásobách úplne absentovali akékoľvek čistiace gély či peny. Z tohoto dôvodu som si zadovážila hneď dva nové produkty. Odličovacia pleťová krémová pena Cannabis od Bione je sa zatiaľ javí ako priemerný produkt. Vytvára bohatú penu, je bez vône, pleť nevysušuje, no čistiaca schopnosť je skôr taký stred. Používam ju skôr na ranné čistenie, kedy z pleti netreba odstraňovať líčenie.  Večer siaham po osviežujúcom čistiacom gély od značky Ahava. Jeho čistiace a odličovacie schopnosti sú super. Poradí si s make-upom, pleť nevysušuje, nedráždi. Vôňa je skôr neutrálna. Myslím, že to nebude moje posledné balenie.


Pri potulkách po e-shope Elnino som zistila, že značka Vichy má vo svojej ponuke už aj farebné balzamy. Ak poznáte môj blog, tak určite viete, že tónovacie balzamy aj veru môžem. Zvolila som odtieň pink. Po pár použitiach môžem napísať, že balzam má odtieň tmavšieho punčového koláča. Čiže nie je to klasická pink farba akú som očakávala. Neobsahuje trblietky, na perách ho naozaj aj vidieť a hydratácia je taký priemer. Viac sa dozviete v špeciálnej recenzií o tónovacích balzamoch, ktoré aktuálne používam. Myslím, že sa máte na čo tešiť. Z rovnakého e-shopu pochádza i púder Ecocera. So značkou už skúsenosť mám a keďže bola pozitívna, siahla som aj po ich ďalšom produkte -bambusovom púdri bez obsahu mastenca. Je skvelý. Je lacný. Má dobré zloženie. Nie je čo riešiť. Makeu-up Gosh fond de teint ivory 002 som kupovala vo Fann. Odtieňovo mi sadol celkom dobre. Inak ide o silne krycí make-up, ktorý sa však ťažšie rozotiera. Mne sa najlepšie osvedčilo rozotieranie rukami. Zatial som s ním spokojná. Uvidíme čo ukáže dlhšie používanie.


Podobne ako mi došli zásoby čistiacich gélov, došli mi i maskary. Po dlhšom preberaní v drogérií Teta som siahla po maskare od značky Bourjois Paris - eye catching. Maskaru používam, no po ďalšom balení zrejme nesiahnem. Vadí mi pomerne široká a veľká kefka na nanášanie produkt. Efekt je taký normálny. Ani zlý, ani mega dobrý. Na kefku si však neviem zvyknúť. No a posledný produkt - očný gél Ocutein bol darčekom k nákupu výživového doplnku od rovnakej značky. Zatiaľ som ho neskúšala, avšak s dojmai sa určite podelím v niektorej z recenzií.


Máte skúsenosť s niektorým produktom?

Komentáre

  1. Nemám zkušenost se žádným produktem, ale ten pudr od Ecocery bych taky ráda vyzkoušela. Zatím jsem na něj četla jen samou chválu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá odličovacia pena s cannabis vyzerá celkom zaujímavo, Bione mám rada. Keď konečne domíňam svoje odličovacie prostriedky a podáš pozitívne hlásenie v budúcnosti, asi ju vyskúšam :)
    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ecocera pudr jsem měla a byla jsem nadmíru spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky