Spotrebovaná kozmetika | jún 2019

V dnešnom príspevku sa bližšie pozrieme na produkty, ktoré sa mi podarilo minúť počas mesiaca jún. Najviac sa mi darilo spotrebovať produkty určené čistenie a odličovanie pleti. V článku sa nájde i viacero kúskov od mojich obľúbených značiek. Zoberte si teda šálku kávy alebo čaju a môžete stráviť príjemnú chvíľku na mojom - našom blogu.
V júni som spotrebovala len 7 produktov, z toho do kategórie prírodnej kozmetiky spadajú 3 kusy.


Šampón proti lupinám Cien je klasikou, ktorú používam na prvé umývanie vlasov, aby som ušetrila drahšie šampóny, prípadne dobre poslúži aj na umývanie kozmetických štetcov. Samostatné použitie by asi nezvládol, ale v spomínanej kombinácií svoju funkciu plní a šetrí moje výdavky na kozmetiku. Zvyšok domácnosti je s ním tiež spokojný.
Cena: 1,20 €
Celkové hodnotenie: dobrý

Čistiacu penu 3 v 1 s limetkou a jablkom Alverde chválim na blogu tak často, že by som už mala dostávať percentá z predaja. Pena dokonale vyčistí pleť, pričom nevysušuje a nedráždi. Je vhodná i na odlíčenie očného make-upu. Čo viac si môžem želať? Pena prešla i mojím odličovacím testom s bielym uterákom a na ktorom nezostávajú po odlíčení žiadne stopy make-upu.
Cena: cca 3 €
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Čistiaca pena na zmiešanú až mastnú pleť Soaphoria je béžovozelenej farby, čo spôsobilo pridanie spirulínového extraktu. Vôňa je jemná, príjemná s podtónom citrónovej arómy. Čistiaci efekt mi plne vyhovoval. Pena dokázala pleť zbaviť zvyškov oleja i nečistôt. Bežne som ju používala aj na odlíčenie špirály a očných tieňov. Oči nedráždila a líčenie pekne odstránila. Výhrady mám však voči názvu pena. Ja osobne by som ho zmenila na odličovací krém alebo na odličovaciu hmotu. Z produktu určite nevytvoríte penu, aká zvyčajne vychádza z pumpičkových obalov. Ďalšiu výhradu mám ku konzistencií. Jednak sa v balení nachádzali drobné biele perličky - zrejme nedostatočné rozpustený a nedostatočne premiešaný olej a jednak som produkt nedokázala v rukách dostatočne namydliť resp. spracovať. Pri každom použití mi do umývadla spadla časť produkt. Výrobcovi by som teda odporučila ešte trochu popracovať na konzistencií. Nápad, vôňa, účinok sú fajn, len ešte konzistencia nie je dokonalá.
Cena: cca 13 €
Celkové hodnotenie: dobrá
Pleťová voda Terra Naturi bez obsahu alkoholu výborne dočistí pleť, bez toho aby ju vysušovala. Pleť po použití tejto pleťovej vody nie je lepkavá, vysušená, či nejako inak podráždená. V skratke povedané skvelá pleťová voda bez alkoholu za veľmi priaznivú cenu. Problémom je tak trochu uzáver, ktorý ťažšie prilieha a je riziko, že pri zlom zatvorení by sa mohla vyliať. V rubrike o spotrebovaných výrobkoch sa objavuje opakovane.
Cena: cca 2,50 €
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších
 

Toaletná voda Arlesienne L´occitane je podľa popisu kvetinovou vôňou, kde ucítite citrusovú sviežosť bergamotu, korenité tóny šafránu, ráznu vôňu zeleného galbana a lahodnúť vôňu hlohu. Hm, ja osobne by som si podľa tohoto opisu nevedela predstaviť vlastne nič a ja sama by som túto toaletnú vodu opísala ako púdrovú, vhodnú na chladnejšie obdobie. Škoda však, že sa nepredáva v menšom balení. Takto vytvára v kabelke priam závažie. Vôňu som používala rada, no znovu po nej asi nesiahnem. Predsa len spotrebovať 75 ml trvalo riadne dlhú dobu a už by to chcelo zmenu.
Cena: cca 50 €
Celkové hodnotenie: výborná

Maskara masterpiece transform Max Factor ma veľmi nezaujala. Jednak na riasach nebola veľmi vidieť a asi rovnako ako všetky riasenky Max Factor, ktoré som skúšala, bola hneď pri otvorení dosť vysušená. Z tohoto dôvodu som ju používala len krátko a riasenkam tejto značky sa už asi radšej vyhnem.
Cena: cca 4 €
Celkové hodnotenie: priemerná

Očný krém proti vráskam Q10 Eucerinje bielej farby a necítiť z neho žiadnu arómu. Patrí k stredne hutným krémom, no rozotiera sa a vsakuje veľmi dobre. Očné okolie nedráždi, rozumie si aj s make-upom. S mojim zimným problémom - suchým očným okolím si poradil výborne. Očné okolie bolo pekne hydratované a nemala som problém so striedaním teplôt. Sľubované vyhladenie vrások som si veľmi nevšimla. Nemyslím si však, že to niektoré krémy dokážu. Skôr ich beriem ako prostriedok na predchádzanie vzniku vrások a to sa dá zhodnotiť len veľmi ťažko a po dlhom období. Hydratuje však skvele a obsah UV faktora tiež nie je na zahodenie. Krém som si obľúbila a myslím, že v budúcnosti siahnem i po ďalšom balení.
Cena: cca 17 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

V júni som spotrebovala kozmetiku v hodnote cca 91 €, pričom po odrátaní zliav, darčekov a spoluprác sú reálne náklady cca 74 €.
Koľko zvyknete za kozmetiku minúť vy?

Komentáre

Obľúbené príspevky