Púder s ryžovým práškom od značky Ecocera - recenzia a giveaway

Možno ste už zaregistrovali, že e-shop s vôňami a kozmetikou Elnino svoju ponuku rozšíril o púdre a masky poľskej značky Ecocera. Niektoré z púdrov som dostala na vyskúšanie a následné zrecenzovanie. Dnes si môžete prečítať recenziu na prvý z nich, pričom na konci článku sa dozviete i o tom, ako sa zapojiť do súťaže a púder tiež vyskúšať. Už v úvode článku teda prezradím, že púder ma zaujal a za vyskúšanie rozhodne stojí.

Lisovaný ryžový púder Ecocera má podľa výrobcu pohltiť prebytočný maz a zmatniť pleť. To všetko za úplne skvelú cenu cca 3,45 €. Myslím, že za takúto priaznivú sumu transparentný púder v našich kamenných predajniach asi ani nenájdeme. Preto som bola veľmi zvedavá na zloženie. Na stránkach e-shopu Elnino žiaľ zloženie zatiaľ neuvádzajú, takže som sa ho dozvedela až z balenia výrobku. Zmatnenie zabezpečujú najmä mastenec, ryžový prášok a kaolín. Mastenec ma pravdupovediac veru nepotešil. Je o ňom známe, že by sme ho nemali vdychovať, čo pri práškových produktoch nie je vždy jednoduché. Hneď po prvej aplikácií som sa však upokojila. Púder absolútne nepráši a vôbec teda netreba pri aplikácií púdra zadržiavať dych. I databáza EWG zloženie vyhodnotila tak, že púder neobsahuje žiadne "High Hazard" látky. Ak by vám i napriek tomu mastenec vadil, tak značka ponúka i sypké púdre bez tejto zložky. Od e-shopu som dostala na vyskúšanie ešte i bambusový a ryžový púder, takže v blízkej dobe si určite budete môcť prečítať recenziu i na tieto výrobky bez obsahu mastenca.



ECOCERA - lisovaný ryžový púder

talc |  mastenec | základ púdrov
dimethylimidazolidinone rice starch |  forma ryžového prášku | absorbent
nylon-10/10 |  základ púdrov
magnesium stearate |  stearát horečnatý | stabilizátor emulzií, premasťuje
polypropylene |  regulátor viskozity
kaolin | kaolín | absorbent
silica |  kyselina kremičitá | želírujúcí prostriedok
ethylhexyl palmitate | zmäkčujúci prostriedok
isocetyl stearoyl stearate |  starostlivosť o pokožku
parfum |  vonné zložky
phenoxyethanol |  konzervant
hydrogenated polydecene |  zmäkčujúci prostriedok
triethylhexanoin | zmäkčujúci prostriedok
petrolatum |  vazelina | starostlivosť o pokožku
ethylhexylglycerin |  deodorant



Transparentný ryžový púder pricestuje zabalený v papierovej bielo-zelenej škatuľke, z ktorej sa okrem zloženia dozviete i dátum spotreby či miesto, kde sa vyrába. Pozitívne hodnotím, že okrem piktogramu informujúcom o nutnosti spotrebovať produkt dvanásť mesiacov od začiatku používania, výrobca uvádza i dátum spotreby september 2020. Tieto informácie mi na produktoch často chýbajú. Zákon ich nenariaďuje uvádzať a tak to výrobcovia nerobia. Potom častom používame i produkty, ktoré boli dlhší čas v sklade a dávno už zmenili svoje vlastnosti. A my sa čudujeme, prečo je výrobok tak hrozný, keď kamarátka s nim bola tak spokojná. Balenie je plastové so zrkadielkom a hubkou na nánašánie púdru. Plast je pevný a neničí sa ani pri prenášaní v kabelke. Samotný púder je bielej farby, pričom však na tvári pôsobí transparentne. Žiadne sfarbenie do biela sa na pleti nekoná. Nie je namletý úplne najjemnejšie, no pri nanášaní zase absolútne vôbec nepráši. Zmatňujúce účinky sú na mojej zmiešanej pleti skvelé. Čelo sa začne lesknúť po približne približne piatich hodinách. Zvyšné časti tváre sa nelesknú vôbec. I čelo však stačí trochu prepúdrovať a efekt vydrží až do konca pracovnej doby. Ja som s lisovaným ryžovým púdrom viac ako spokojná.

plusy:
  • obal
  • zmatňujúci efekt
  • nepráši pri nanášaní
  • cena
  • pomalá spotreba
  • na pleti je naozaj transparentný
mínusy:
  • niekomu môže vadiť mastenec v zložení
Celkové hodnotenie: výborný


SÚŤAŽ
Ak by ste chceli púder Ecocera vyskúšať, tak mám pre vás dobrú správu. V e-shope Elnino odložili jeden produkt i pre vás. Stačí sa zapojiť do súťaže, ktorá prebieha na blogovom instagrame. Zo všetkých súťažiach vyžrebujem jedného výhercu, ktorému Elnino zašle ryžový púder. Súťaž trvá do 31. mája. Držím palce.

Komentáre

  1. to mi dáko nejde do hlavy,že tam je mastenec a je to eko.ale tak na druhú stranu,nemôžme byť 100%

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě pudry od Ecocery maximálně vyhovují a jsou zatím tím nejlepším, co jsem doma měla. Zmatní opravdu na celý den a neovlivní nijak výsledný efekt make-upu, za sebe určitě doporučuji :-) používám hlavně ty sypké a tento lisovaný sebou beru na dovču nebo do práce.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Púder vyzerá super, nikdy som o značke nepočula :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky