Clarins | spevňujúci program

Existenciu kozmetických prípravkoch na spevnenie pokožky som síce registrovala u rôznych značiek, ale väčšiu pozornosť som im nikdy nevenovala. Spevnenie pokožky sa mi vždy spájalo vyslovene iba s vytrvalým cvičením. Keď som však k nákupu výrobkov značky Clarins dostala balenie vzoriek na spevnenie pokožky, pozrela som sa na spevňujúce výrobky bližšie.


Spevňujúci program obsahoval peeling, spevňujúci olej a spevňujúce telové mlieko.
Clarins - peeling
Exfoliating Body Scrub for smooth skin má poskytovať regeneráciu, hydratáciu a výživu. Pokožka má zostať hodvábne hladká, vyživená a zregenerovaná. Používa sa raz týždenne. Vzorka mala 30 ml a obsahovala: aqua, microcrystalline cellulose, glyceryl stearate se, butylene glycol, caprylic / capric triglyceride, dimethicone, sodium coco-sulfate, bambusa arundinacea stem extract, CI 77891/ titanium dioxide, cetyl alcohol, polyglyceryl-3 diisostearate, parfum, cocamide mipa, glycerin, butyrospermum parkii butter, citric acid, phenoxyisopropanol, coconut alcohol, bisabolol, disodium edta, glycyrrhetinic acid, menthol, sodium sulfate, sodium chloride, mimosa tenuiflora extract, phenoxyethanol, CI 15985, moringa pterygosperma seed extract, disodium phosphate, methylchloroisothiazolinone, sorbic acid, methylisothiazolinone, CI 17200 [C0942E] Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí methylisothiazolinone. Plné balenie vo veľkosti 200 ml sa predáva za cca 30 €.
Samotný peeling je oranžovo ružovej farby a pomerne slabučkej vône. Konzistenciou a účinkom by som ho zaradila k stredne ostrým peelingom s drobnými peelingujúcimi zrnkami. Použiteľný je na telo i chodidlá. V podstate mu nemám čo vytknúť, ale zároveň nebudem ani písať, že si kúpim plné balenie. Nenašla som žiadnu výnimočnú vlastnosť, ktorá by za cenu plného balenia stála.

Clarins - spevňujúci olej
Tonic Body Treatment Oil podľa popisu výrobcu predstavuje spevňujúcu telovú starostlivosť, ktorá má posilňovať a spevňovať kožné tkanivo, predchádzať ochabovaniu kože a zlepšovať jej pružnosť, čím sa zmenší riziko jazvičiek. Pokožke má dodať jemnosť a hebkosť. Aplikuje sa na vlhkú pokožku, jemne sa vmasíruje a následne osprchuje chladnou vodou. Vzorka obsahovala 10 ml, ale plné balenie sa predáva za 30 €/100 ml. Výrobok obsahuje: corylus avellana seed oil, pelargonium graveolens flower oil, rosmarinus officinalis leaf oil, mentha arvensis leaf oil, linalool, citronellol, geraniol, limonene, citral [C0756F]. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patria geraniol a citral.
Popisom, účinkom i zložením ide o naozaj pozoruhodný kúsok. Zmes olejov z liesky,  pelargónie, rozmarínu a mäty vonia pomerne silnou vôňou v ktorej prevažuje vôňa orechov s rozmarínom. Olej sa používa v sprche a stačí ho máličko. Táto mala vzorka mi vydržala približne na osem použití na celé telo. Po nanesení olej akoby jemne penil. Po opláchnutí a utretí pokožka zostáva mastná, pričom vôňu stále cítiť. Vzorka ma rozhodne zaujala. Použitie je totiž podstatne pohodlnejšie a rýchlejšie ako použitie klasických olejov, ktoré sa nanášajú až po sprche. Váham však z dôvodu, že počas používania sa mi vytvorilo na tele niekoľko akné. Ťažko posúdiť, či za to môže olej, alebo to bola náhoda. To by ukázalo plné balenie. Suchá a normálna pokožka sa však určite nemusí obávať a ja ešte uvidím, či to vyskúšam aj s plným balením.

Clarins - spevňujúce telové mlieko
Extra Firmnig Body Lotion predstavuje zpevňujúce telové mlieko, ktoré má pokožku zpevniť a vrátiť jej mladistvý vzhľad, hydratovať a vyhladiť jemné linky. Aplikuje sa na celého tela so zameraním na stehna, brucho, prsia a paže. Vzroka mala veľkosť 30 ml a plné 200 ml balenie sa predáva za cca 40 €.
Zloženie: aqua, caprylic/capric triglyceride, alcohol, cetearyl ethylhexanoate, glycerin, cetearyl isononanoate, butyrospermum parkii butter, C14-22 alcohols, pentylene glycol, corylus avellana seed oil, dimethicone, trehalose, hydroxyethyl acrylate/ sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, C12-20 alkyl glucoside, parfum, butylene glycol, ammonium acryloyldimethyltaurate/ vp copolymer, menthyl pca, asiaticoside, disodium edta, potassium cetyl phosphate, maltodextrin, chrysophyllum cainito fruit extract, thymus citriodorus flower extract, avena sativa kernel extract, bocoa prouacensis extract, potassium sorbate, sodium benzoate, CI 15985 /yellow6 [c1915b] Podľa databázy EWG neobsahuje "High Hazard" látky.
Telové mlieko je podobnej oranžovo ružovej farby ako už spomínaný peeling, ale v porovnaní s peelingom má oveľa príjemnejšiu vôňu. Dobre sa rozotiera a pokožka po ňom nezostáva mastná. Podobne ako pri peelingu nenašla som nič, čo by som mu vytkla, ale zároveň ani nič výnimočné, aby som za plné balenie zaplatila 40 €.


Všetky tri výrobky sú súčasťou spevňovacieho programu a určite by bolo dobré zmieniť sa o účinku. Vzorky mi vystačili na používanie v dĺžke niečo vyše dvoch týždňov, pričom peeling som používala na celé telo a olej a telové mlieko iba na paže, stehná a zadok. Za túto krátku dobu bola pokožka určite vyhladená a vypnutá. Povedala by som aj, že vidím náznaky spevnenia, ale pri dvojtýždňovom používani naozaj hovorím oba o náznakoch. To by chcelo určite vyskúšať väčšie balenia. V kombinácií s cvičením by mohli priniesť želaný efekt.

Komentáre

Obľúbené príspevky