Resumé | dekoratívna kozmetika



Sériu hodnotiacich článkov dnes uzatvorí asi najzaujímavejšia dekoratívna kozmetika, na ktorú mám aj najväčšie požiadavky, keďže je potrebné aby vydržala na tvári počas celého dňa a zároveň nespôsobovala na pleti neplechu. Pre nových čitateľov pripájam aj odkazy na obsiahlejšie recenzie. Ak máte s niektorým z výrobkov inú skúsenosť, budem rada, ak sa s ňou podelíte v komentároch.
Make-up

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Make-up Factory: velvet lifting foundation
****
18 €
2.
Alverde: minerálny make-up
****
4 €
3.
****
16 €
4.
Mary Kay: matná podkladová báza
***
17 €
5.
**
20 €
7.
-
19 €
8.
-
4 €


Púder

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
*****
18 €
2.
Alverde: minerálny púder
*****
4 €
3.
*****
5,50 €
4.
****
4 €
5.
**
4,50 €


Korektor, rozjasňovač


PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Dermacol: krycí a zmatňujúci korektor
*****
4 €
2.
Catrice: camouflage
***
3 €
3.
Rimmel: 2 in 1 concealer and highlighter
***
3 €
4.
***
17 €
5.
*
10 €


Lícenka a bronzer

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Rimmel: powder blush, pink sugar
*****
3 €
2.
***
5 €


Riasenky

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Gosh: allongeant
*****
11 €
2.
*****
11 €
3.
Rimmel: Extra Super
****
4 €
4.
**
4,75 €
5.
Max Factor: 2000 Calories
**
6 €


Očné tiene

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
*****
20 €
2.
****
9 €
3.
UNE: eye palette P08
****
19 €
4.
***
9 €
 

Balzamy na pery

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
Lavera: basis sensitive
*****
3 €
2.
Eos: strawberry
*****
7 €
3.
Clinique: superbalm lip treatment
*****
17 €
4.
Labello: fruity shine watermelon
****
3 €
3.
***
2 €
4.
Garnier: balzam s leskom shine
**
2,60 €
6.
-
2,60 €
7.
-
5 €


Rúže a lesky

PORADIE
VÝROBOK
MOJE HODNOTENIE
ORIENTAČNÁ CENA
1.
****
9 €
2.
***
6 €
3.
***
4 €
4.
**
4 €



Komentáre

  1. Som si hneď ako som prechádzala článok spomenula ako dlho som nemala 2000 calories od MF. Musím napraviť keď najbližšie budem kupovať riasenku.
    Vidím že pri tých Maybelline tieňoch už drieš dno :D. Mne sa to zatiaľ podarilo len pri jedných tieňoch od Essence, ktoré sú vlastne moje prvé práškové tiene a používala som ich asi polroka vkuse a žiadne iné som vtedy nemala, tak sa mi vtedy podarilo už teraz nepodariteľné :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si kúpila 2000 calories pravdepodobne vysušenú. Len to vidím ako vysvetlenie toho, prečo ju všetci chvália a mne prišla nepoužiteľná. Možno jej však ešte niekedy dám šancu. Škoda, že som ju vtedy nereklamovala, ale ktovie či by mi to uznali. Čo sa týka tieňov, líceniek a inej dekoratívky tak sa snažím fungovať ekologicky a používať iba niekoľko produktov. Potom idem až do úplného dna, prípadne do skončenia záruky.

      Odstrániť
    2. Je možné že si kúpila vyschlú už, mne sa to tak stalo s Gabriellou Salvete že už od začiatku v sebe mala hrudky. Čo sa týka riaseniek na Slovensku sme stále ako v Banánistane že nie sú takmer vôbec zabezpečené voči otvoreniu, aj keď niektoré Maybelline už prelepujú takou fóliou. Gosh je v tomto fajn že všetky sú zatavené do fólie.

      Odstrániť
    3. A najlepšie na tom všetkom je, že som ku kupovala cez e-shop. Takže buď bola dlho na sklade, alebo ju niekto otvoril tam.

      Odstrániť
    4. No, to by ste mali kočky vidieť ako vyzerala dekoratívka v drogériách v Poľsku. Tam sa roste nedalo kúpiť vôbec nič, otvorené bolo doslova všetko. Proste regále krásne vybavené, takmer ku všetkému bol tester, čo sa teda u nás nestáva....ale ženy aj tak vybrali riasenku/rúž/atď. zo zadného radu otvorili, kukli, vybrali pre istotu ešte ďalšiu (takú istú) otvorili, kukli, zatvorili, vrátili. A otvárali ďalšie. OTRAS!!!

      Odstrániť
  2. Ani neviem kde začať, mnohé z tvojich produktov patria aj medzi mojich obľúbencov. Alverde púder to je jasné, kúpila som si na tvoje odporúčanie aj kompaktný a práve ho testujem, dokonca mám aj kompaktný make-up, ten zatiaľ nejako extra nepoužívam. Astor maslo mám tiež, no zdá sa mi, že farba nie je na perách tak intenzívna, viac mi sedí rúž Rimmel Moisiture Renew. Z balzamov na pery mám tiež najradšej EOS alebo Ziaja Kakakové maslo. No a tiene - jednoznačne GOSH, tá paletka bola úžasná, ale po asi 4 rokoch som ju už fakt radšej vyhodila, svoje obľúbené farby som použila a tie ostatné síce ešte boli v paletke, ale z hygienických a zdravotných dôvodov som ju už radšej vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Eos balzamov odporucam tento ruzovy kvoli sladkej steviovej chuti. Myslela som, ze su take vsetky, ale zrejme iba tento jeden. Ja este aspon pol roka budem Gosh pouzivat, ale uz mam vo wishliste tu novu Gosh paletu.

      Odstrániť
  3. To je snad poprvé co vidím chválit makeup od Biodermy, většinou si holky stěžují, že je moc oranžový. Řasenky Alverde jsem zkoušela několik druhů a vždycky se mi rozmazávaly, takže jsem to nakonec vzdala. Naopak řasenku Cosm´etika bych ráda zkusila. Lip butter od Astor mám taky moc ráda. Krásně voní a hydratují

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho nechvalim. Dokonca neziskal ani jeden bod. Porovnavam vsetky produkty, ktore som v roku 2015 pouzivala.

      Odstrániť
  4. Veľmi pekne spravený článok. Tiež som chcela spraviť nejaký článok, kde by som písala o naj kozmetiky roka, len mi to príde také, ako keby som dookola písala to isté a toto je super spôsob ako taký článok spraviť :) Možno ti tento spôsob niekedy ukradnem :D :D . Asi jediné ,čo som vyskúšala je tekutý rúž od dermacolu, ktorý je skvelý a Babylips, ktorý považujem za normálny predražený balzam. Ale veľa produktov ,čo máš v tabuľkách som chcela vyskúšať ,tak hádam sa mi to tento rok podarí :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne sa inšpiruj. Rada si taký článok prečítam :-)

      Odstrániť
  5. Skvelý príspevok! Efektné a prehľadné rozdelenie produktov, veľmi sa mi to páči ;-) Som rada, že som našla niekoľko mojich obľúbencov v tvojich ***** produktoch ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Je to pomôcka aj pre moje ďalšie nákupy.

      Odstrániť
  6. Za mňa tiež 2000 calories nie je taká úžasná, ako všetci hovoria. Viac mi sedela Masterpiece Max :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky