Neznáma Blanchett B

Poznáte značku Blanchtte B? Priznávam sa, ja som o nej ani netušila. Stretla som sa s ňou na jednej dlhšej návšteve a zaujal ma predovšetkým pomer cena a kvalita. Povedzme si pravdu, bežne nekúpite čistiaci peelingový gél za pozor iba jedno euro. Blanchette B je poľská značka a predáva sa v Kauflande. Ak by niekoho chytili pochybnosti, že Blanchett B pochádza z Poľska (predsa len tie potravinove kauzy sa nestali tak dávno) pripomeniem, ze z tejto krajiny je i na blogoch ospevovana značka Ziaja. A ak si objednávate výrobky z Avonu, s veľkou pravdepodobnosťou budú tiež z Poľska (alebo dokonca aj z Číny).

Blanchtte B - čistiaci gél s peelingovým efektom



Zloženie: Aqua, Coamidopropyl Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, PEG - 7 , Glycerol Cocoate, Polyethylene, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethyl urea, Panthenol, Acrylates / C10-30 Akryl Acrylate Crosspolymer, Cyclomethinocone, Sodium Hydroxide, Xanthal Gummi, Tetrasodium EDTA, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisotiazolinonem, Blue 1/ CI 42090

Podľa stránky Environmental Working Group sa Propylparaben nachádza v kategórií "Hight Hazard"


Čo hovorí výrobca: Čistiaci gél na tvár. Očistí tvár od nečistôt a odumretých buniek. Vitamín E a d-panthenol zvhčujú a zmierňujú podráždenie kože. Drsné čiastočky odstraňujú odumreté bunky, zlepšujú mikrocirkuláciu a pružnosť pokožky. Malým množstvom gélu umyte tvár a potom opláchnite vodou. Neumývajte pokožku očí.

Cena: cca 1 €


Blanchtte B - čistiaci gél s peelingovým efektom

Moje subjektívne hodnotenie: Napriek tomu, že výrobca ho predurčuje na používanie v priestore tváre, mne viac vyhovoval ako telový peeling.

plusy:

  • veľmi nízka cena
  • pekný obal
  • štruktúra čiastočiek ho predurčuje na pozíciu dobrého telového peelingu
mínusy:

  • slabšia schopnosť odlíčiť make-up
  • obsahuje parabény
Perspektíva produktu na mojej poličke: Výrobok by som určite nepoužívala na tvár (slabá schopnosť odlíčiť, je určený na suchú a normálnu pleť, pričom ja mám pleť zmiešanú až mastnú). Bola som s ním však spokojná ako s telovým peelingom. Ženy, ktoré sa nelíčia s ním podľa mňa budú spokojné.

Celkové hodnotenie:  vzhľadom na pomer cena a kvalita hodnotím výrobok tromi bodmi z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice


Experimentujete niekedy s lacnou kozmetikou zo supermarketu?

Komentáre

  1. Tuhle značku z Kauflandu mám, měla jsem odličovací mléko a bylo v pohodě :). Minule jsem viděla, že už prodávají i dvoufázový odličovač, tak ten by mě zajímal
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si dávam strašne veľký pozor na pleť čiže väčšinou nakupujem v lekárni :) ale napríklad dekoratívnu kozmetiku v supermarketoch ktora je lacná si kúpim rada, dokonca mám aj nejakú čiernu jumbo ceruzku za 0,50€ a neviem si ju vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tvar aj ja uprednostnujem kozmetiku z lekarne, alebo prirodnu kozmetiku. Ako som ale pisala v prispevku, ako telovy peeling je dobry :-)

      Odstrániť
  3. nic od nich nemám takže nemůžu moc posoudit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tieňoch z Avonu veru mám Made in China...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky