Kozmetické nákupy | november

K vianočným sviatkom vám želám hlavne to, aby ste ich prežili v pokoji, radosti a láske. Skôr ako zajtra rozbalíte svoje vianočné darčeky, v ktorých určite nebude chýbať ani kozmetika, si dnes ešte môžete prečítať článok o kozmetických stáliciach a novinkách, ktoré u mňa doma pribudli počas novembra. Viem, viem. Už pomaličky končí december a ja ten môj blog nejako zanedbávam. Hádam to však už čoskoro bude so mnou lepšie.

KOZMETICKÉ STÁLICE

V obchodíku Krásna každý deň som doplnila zásoby tých najlepších šampúchov na svete od značky Ponio. Ich rôzne verzie si kupujem už niekoľko rokov a akýkoľvek pokus s inou značkou skončil neúspechom. Tento raz som siahla po ichtamolovej a orientálnej verzií šampúchov. Podrobnejšiu recenziu si môžete pripomenúť na tomto mieste. V nákupnom košíku skončili i výrobky od estónskej značky prírodnej kozmetiky Joik. Konkrétne brusnicové sérum, ktoré ja osobne však používam ako alternatívu očného krému a hydratačné mlieko na ruky s emu olejom. V oboch prípadoch ide o moje druhé balenia a podrobnejšie recenzie si môžete prečítať tu a tu.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Nad kúpou pleťového séra s vitamínom C od 100 % pure som premýšľala vari pol roka. Predsa len suma za ktorú sa predáva je poriadne vysoká. Prvé dojmy pri sú fajn a čakám kým sa prejavia i viditeľné výsledky. Zvyšné produkty som obdržala na vyskúšanie a napísanie recenzie. Prateľné odličovacie tampóny Vilibaldo sú príjemne mäkké, dajú sa prať i na vyšších teplotách a hlavne ušetria poriadne množstvo kozmetických vatových tampónov. S recenziou ešte počkám ako budú vyzerať po väčšom počte praní, no zatiaľ som s tou značkou spokojnejšia ako s tampónmi od 2SIS. Zlupovacie masky na T-zónu už netreba hľadať len medzi ázijskou kozmetikou s podivným zložením, ale i vo vodách prírodnej kozmetiky. Jednu takú ponúka i slovenská značka Navia. Ja ju síce radšej odstraňujem ošupávaním ako zlupovaním, ale to je len vec preferencií a toho ako dlho necháte masku pôsobiť. Podľa čistiaceho efektu však ide o najlepšiu čistiacu masku akú som kedy vyskúšala. Teším sa i na vyhladzujúcu a čistiacu pleťovú masku s mätou a zeleným čajom Joik. Verím, že Joik už tradične nesklame. Kým spomínanú masku som ešte neskúšala, priestor však už dostalo energizujúce denné sérum od Dulcie. Je ľahúčke a rýchlo vsakuje. Nemá olejovú konzistenciu, takže sa na neho dá bez problémov použiť denný krém i make-up. Aróma je síce zvláštna. Tak nejako mi pripomína vôňu olejov v autoservise, no zrejme pôjde o riasy, ktoré sa nachádzajú v zložení. Viac však napíšem po dlhšom používaní.


Od obchodu Naureus, ktorý sa zameriava na prírodnú kozmetiku, som dostala na vyskúšanie a napísanie recencie dva produkty značky Lavera - hĺbkovo čistiacu masku a 3in1 očista, peeling, maska, o ktorých ste si už mohli prečítať na blogu podrobnú recenziu. Možno už len krátko zhrniem, že skôr by som ich odporučila ako produkty na cestovanie ako na pravidelné domáce používanie. Na výlete v Tatrách som si ešte kúpila uhľové prírodné mydlo s kozím mliekom. Ide síce o mne úplne neznámu značku - Mydláreň Sylvia, no zloženie je super, takže prečo nedať šancu slovenským výrobkom.


Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

  1. Z těchto produktů jsem nic nezkoušela. Dlouho se už ukecávám na nějaký ten kousek od Lavery, ale ještě jsem se k tomu nedokopala.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky