Znovu prírodná maskara od značky Cosm´etika

S prírodnou riasenkou od značky Cosme´etika som sa prvý raz stretla ešte niekedy pred tromi rokmi a bola som z nej nadšená. Riasy farbila do krásnej čierno - čiernej farby a navyše ešte i úžasne voňala. Plánovala som, že sa k nej s prestávkami budem vracať. No stala sa však taká vec, že výrobca riasenku inovoval. Vec v kozmetickom svete bežná. Recenzie na riasenku však už neboli len pozitívne a tak trvalo nejaký ten čas, kým som sa rozhodla maskaru opäť vyskúšať na vlastných riasach. Ak ste zvedavé v čom sa oproti pôvodnej verzií zmenila a či mi vyhovovala rovnako ako jej predchodkyňa, čítajte ďalej.

Predlžujúca riasenka Cosm´etika dostala podľa popisu výrobcu okrem nového designu tuby i nový kartáčik. Cena však zostala približne rovnaká, za akú som ju kupovala i pred tromi rokmi. V množstve 7 ml sa dnes dá kúpiť za necelých 11 €, čo je na dobrú prírodnú riasenku bežná suma. Objem sa však dosť zmenil. Pôvodné balenie obsahovalo 11 ml produktu. Dnes je ho v balení o 4 ml menej.
Obal riesenky je úplne obyčajný. A to sa mi na ňom páči. Je to síce vec vkusu, no ja veľmi nemám rada tie barokové nablýskané riasenky, ktoré sa kvôli obalu ani nikam nezmestia. Výrobca tu trochu zúžil hrdlo, tak aby sa prebytočná riasenka zotrela s kartáčika. To oceňujem, pretože v tomto bol pri pôvodnom balení veľký problém. Až taký, že prebytočnú riasenku som vtedy musela zotierať do papierovej vreckovky. Teraz to už s novým balením nehrozí. Kartáčik, ktorý bol v pôvodnej verzií viac strapatý, je teraz pekný a úhľadný. Štetinky sú usporiadané do špirály a nikde nič neodstáva. Výsledný efekt na mojich riasach je skôr zhusťujúci ako predlžujúci. Efekt sa mi páči, no upozorňujem skôr na to zahustenie, pretože výrobca riasenku prezentuje skôr ako predlžujúcu. Čierno čierna farba riasenky zostala zachovaná, no vôňa pôvodného balenia však už teraz absentuje. Pri nanášaní nič necítite a ak si dáte riasenku k nosu, má bežnú vôňu, ako väčšina riaseniek. S recenziách tomuto produktu občas vyčítajú rozmazávanie. Na mojich riasach však fungovala bez akéhokoľvek opadávania či rozmazávania. A to i vtedy ak jemne mrholilo a bolo hmlisté počasie. Prečo by potom v recenziách písali o rozmazávaní. To mi nesedelo. Záhada sa však vyriešila a vyzerá to tak, že všetky recenzujúce strany majú pravdu. Ja si totiž riasenkou líčim len horné riasy. A vtedy je všetko super a bez problémov. Ak som však nalíčila aj riasy spodné, vtedy sa riasenka jemne otlačila na pokožku. Ak si teda líčite všetky riasy, skúste radšej iný produkt. Ak vám stačí líčiť len horné riasy, vtedy bude pre vás Cosm´etika dobrou voľbou.

plusy:
  • prírodný a vegánsky produkt
  • certifikát CPK
  • nedráždi oči a neopadáva
  • zahusťuje riasy
  • dodáva riasam výraznú čiernu farbu
mínusy:
  • ak si líčite aj dolné riasy, môže sa rozmazávať
Celkové hodnotenie: výborná


Aká je vaša skúsenosť s prírodnými riasenkami?


Podobné články na blogu:

Komentáre

  1. Tak túto teda musím vyskúšať, snažím sa nájsť nejakú kvalitnú prírodnú riasenku no zatiaľ sa mi to nedarí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak přírodní jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, ale maluji si i dolní řasy tak úplně nevím :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky