Odličovanie a čistenie pleti s Biodermou

S väčšinou výrobkov z rady Sébium od Biodermy ste sa na mojom blogu pred časom už stretli. Ak by som mala zhodnotiť túto radu ako celok, musím povedať, že jej účinok na mojej pleti nebol nejak extra viditeľný. Preto som od jej používania postupne upustila. Jediný výrobok ku ktorému som sa po čase znovu vrátila je gél na odličovanie a čistenie pleti o ktorom bude dnešná recenzia.



Sébium Gel moussant je podľa popisu výrobcu čistiaci penivý gél určený na mastnú, zmiešanú alebo aknóznu pleť. Má jemne čistiť pokožku bez vysušovania, zamedzovať nadmernej sekrécií kožného mazu, rešpektovať rovnováhu pokožky. V množstve 200 ml sa predáva za cca 8 - 10 €. Na výrobky tejto značky bývajú veľmi často akcie, takže ak chvíľu počkáme, určite sa niekde objaví výhodnejšia cena. Zloženie gélu sa od môjho predchádzajúceho balenia, ktoré som používala pred dvomi rokmi, trochu zmenilo. Podľa databázy EWG však neobsahuje žiadne "High Hazard" látky.




BIODERMA: sebium gel moussant
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
sodium cocoamphoacetate
tenzid
čistenie
sodium laureth sulfate
tenzid
čistenie
methylpropional

vonná zložka
disodium edta

regulátor viskozity
mannitol
cukor
spojovací prostriedok, zabraňuje strate pevnosti a elasticity pokožky
xylitol
cukor
rozpúšťadlo, zabraňuje strate pevnosti a elasticity pokožky
rhamnose
cukor
zabraňuje strate pevnosti a elasticity pokožky
fructooligosaccharides
cukor
podporujú vitalitu pokožky
zinc sulfate
síran zinočnatý
antiseptikum
copper sulfate
sulfát medi
protizápalové účinky
peg-90 glyceryl isostearate

emulgátor
lactic acid
kyselina mliečna
konzervant
laureth-2

emulgátor, tenzid
potassium sorbate
sorbat draselný
konzervant
sodium chloride
kuchynská soľ
zvyšuje viskozitu
propylene glycol

rozpúšťadlo, zmäkčuje pokožku
sodium hydroxide
hydroxid sodný
úprava ph
fragrance

vonné zložky


Samotný gél je svetlomodrej farby a slabučko vonia cukrom. Pení len slabo. Na odlíčenie a vyčistenie pleti to stačí, no vzhľadom ná názov penivý som očakávala väčšiu penivosť. Pleť odlíči dobre. Ak najskôr použijem micelárnu vodu, potrebujem jednu pumpičku gélu. Ak sa odličujem bez micelárky, použijem už dve pumpičky. Oplachuje sa dobre. Pleť nevysušuje. Okrem čistenia a odlíčenia som iný efekt na pleti nepozorovala. Pleť bola v rovnakom stava ako aj pri iných lacnejších odličovacích géloch.

plusy:
  • praktické balenie
  • nevysušuje pleť
  • čistí a odličuje
  • neobsahuje "High Hazard" látky
mínusy:
  • cena
Celkové hodnotenie: dobrý

Máte skúsenosť s odličovacím gélom od Biodermy?

Komentáre

  1. Mne z tohto radu vyhovuje najviac micelárna voda. Jednak pekne vonia, pleť perfektne odlíči a nemám z neho žiaden pocit vysušenej alebo naopak príliš mastnej pleti. Z gélu som nemala žiaden extra dobrý pocit takže som ho prestala používať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, s micelárnou vodou som bola spokojna aj ja. Má rada aj jej ruzovu verziu.

      Odstrániť
  2. Od Biodermy plánuji koupi micelárky, až dopatlám to, co doma mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S micelarnou vodou od tejto znacky podla mna nic nepokazis.

      Odstrániť
  3. A s tým sa dá aj odličovať??? =D Ani som netušila. Ja to používam na čistenie a už dobré dva roky. Mne to inak pení dobre, len to treba napeniť v dlaniach v dostatočnom množstve. Čo sa týka ceny, tak ja kupujem rovnaké množstvo za podstatne drahšie...a lacnejšieho sa neviem dopátrať.=/ Inak celkove mám tento výrobok rada - súhlasím, že pleť výrazne nezlepšeju, ale podstatné je, že ju vyčistí bez toho aby stav zhoršila a aby vysušila pleť.=)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Medzi odlicovanim a cistenim je len malicky rozdiel. Myslim, ze vacsina ludi tieto pojmy nerozlisuje. Proste da dole make-up. Skusala som penit najskor v rukach a mas pravdu. Predtym som gel davala rovno na tvar.

      Odstrániť
  4. Mne bioderma nejak tiez nesedi, teda je taka, ze ani nepotesi a ani neurazi nooo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky